کد خبر: ۸۴۹۹۳۶
تاریخ انتشار: ۰۸ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۷:۱۵
تعداد بازدید: ۴۳۱
پیشکسوت استقلال در خصوص مدیریت مدیرعامل جدید این تیم انتقاداتی را وارد کرد.

مرفاوی: سعادتمند تجربه نداردبه گزارش خبرداغ به نقل از ایلنا ، عبدالصمد مرفاوی پیشکسوت استقلال در خصوص اتفاقات اخیر باشگاه استقلال افزود: این شرایط جدید است و تاکنون سابقه نداشته که بازیکنان علیه باشگاه بیانیه صادر کنند.

وی ادامه داد: این نشان می‌دهد که شرایط بسیار سخت و طاقت‌فرسایی در این باشگاه به وجود آمده است و امیدوارم هر چه زودتر شرایط تغییر کند.

مرفاوی درباره اینکه عملکرد سعادتمند مثبت بوده یا خیر افزود: سعادتمند قبلا در این تیم حضور داشته و شرایط این تیم را می‌دانسته اما باید قبول کنیم ایشان تجربه مدیریت درا ستقلال را ندارد و به نوعی ریسک کرده است.

پیشکسوت استقلال افزود: سعادتمند باید آرامش را به استقلال بازگرداند به عنوان مدیر باید حاشیه را از این تیم رفع کند.

وی خاطرنشان کرد: بازیکن به کمیته انضباطی دعوت می‌شود اما نمی‌رود این ضعف یک مدیر است که نتوانسته تیمش را جمع و جور کنند هر روز هم در این تیم استعفا می‌دهند ما نفهمیدیم چه کسی هست و چه کسی نیست. سعادتمند باید قدرتش را در استقلال بیشتر کند و گرنه مانند الان هر کسی ساز خودش را می‌زند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: