کد خبر: ۸۵۸۵۹۸
تاریخ انتشار: ۰۴ مرداد ۱۳۹۹ - ۰۸:۳۹
تعداد بازدید: ۲۹۸
استقلال در شبی مقابل نساجی تن به تساوی داد که کادرفنی تیم حریف پر بود از بازیکنان و مربیان پیشین تیم فوتبال استقلال. محمود فکری، صمد مرفاوی، حنیف عمران‌زاده، سیروس دین‌محمدی و ... چهره‌هایی بودند که هواداران استقلال با آن‌ها و طرز تفکرشان آشنایی کامل داشتند.
مرفاوی: در مورد مجیدی و استقلال حرفی ندارمبه گزارش خبرداغ به نقل از روزنامه جام جم: استقلال در شبی مقابل نساجی تن به تساوی داد که کادرفنی تیم حریف پر بود از بازیکنان و مربیان پیشین تیم فوتبال استقلال. محمود فکری، صمد مرفاوی، حنیف عمران‌زاده، سیروس دین‌محمدی و ... چهره‌هایی بودند که هواداران استقلال با آنها و طرز تفکرشان آشنایی کامل داشتند. با این حال فرهاد مجیدی نتوانست با تیم پرستاره خود رقیب نساجی و این استقلالی‌ها شود. در همین راستا با صمد مرفاوی، مدیر فنی نساجی و سرمربی پیشین آبی‌ها به صحبت پرداخته‌ایم:

نظر شما درباره بازی با نساجی چه بود؟

به عقیده من تقابل ما و استقلال یک دیدار زیبا و جذاب بود و هر کسی که این بازی را دید لذت برد. خودمان روی نیمکت استرس زیادی داشتیم اما بازی را به خوبی کنترل کردیم و توانستیم در تهران از استقلال یک نتیجه مساوی بگیریم و به یک امتیاز دست پیدا کنیم.

نتیجه عادلانه بود؟

به عقیده من همان قدری که استقلال توانست برای خود شانس گلزنی ایجاد کند، نساجی هم در ایجاد فرصت‌های گلزنی کاملا موفق بود. ما چند بار توانستیم با سرعت بسیار زیاد روی دروازه استقلال ایجاد حمله کنیم و شانس‌های خوبی را به دست بیاوریم اما متاسفانه توپ‌هایمان به گل تبدیل نشد. البته از عملکرد بازیکنان تیمم کاملا راضی هستم. فکر کنم محمود فکری و سایر اعضای کادر فنی هم چنین احساسی داشته باشند چون بازیکنان ما واقعا به خصوص در خط میانی جنگیدند و این نتیجه تساوی حاصل کار آنها بود.

گلی که میری زد تا مدت‌ها از ذهن فوتبالی‌ها پاک نخواهد شد. گرچه برخی گفتند اتفاقی بود...

اتفاقا بعد از بازی، صحبت برخی از دوستان را خواندم که می‌گفتند گل‌هایی شبیه گلی که محمد میری وارد دروازه استقلال کرد، هر ۲۰ سال یکبار رقم می‌خورد. احتمالا دوستان نمی‌دانند شوت‌زنی هم جزئی از فوتبال است و تیم‌ها ممکن است از این راه هم به گل برسند.

ما هم از این شانس‌مان استفاده کردیم و گل زدیم. این کار چه ایرادی دارد. واقعا باید تعجب کرد. البته من برای همه اظهارات احترام قائل هستم اما این‌که می‌گویند نساجی با شوت‌زنی به گل رسید عجیب است چون ما روی این مسائل برنامه‌ریزی و کار کردیم. با این‌که رسیدن به گل از راه زدن شوت هم فوتبال را زیبا می‌کند اما باشگاه‌ها کمتر از آن استفاده می‌کنند.

اما قبول دارید نظیر این گل در فوتبال ما کم است...

قبول دارم. به عقیده من شوتی که محمد میری زد واقعا زیبا بود. این گل می‌تواند یکی از زیباترین گل‌های این فصل لیگ‌برتر هم لقب بگیرد چون از راه دور با زاویه و سرعت عالی شلیک و وارد دروازه حریف شد.

عملکرد استقلال را چطور ارزیابی می‌کنید؟

من در دو دوره سرمربی استقلال بودم و سال‌ها در این تیم توپ زدم. در این شرایط اصلا درست نیست در مورد عملکرد کادرفنی و مربیان حریف صحبت کنیم. نه در مورد فرهاد مجیدی حرفی دارم و نه در مورد عملکرد استقلال؛ چون خودم را یک مربی حرفه‌ای می‌دانم. در حقیقت نه در تمرین استقلال بودم و نه می‌دانم وضعیت داخلی این تیم چطور پیش می‌رود. فقط امیدوارم آنها بتوانند به هدفی که دارند برسند.

اوضاع نساجی چطور است؟

به عقیده من نساجی با این‌که تغییراتی هم در فهرست مدیران، مربیان و بازیکنانش داشته اما عملکرد خوبی از خود بر جای گذاشت و توانست در جمع تیم‌های متوسط رو به بالای لیگ‌برتر باشد. با این شرایط فکر می‌کنم در سال آینده بتوانیم کارهای بزرگتری انجام بدهیم و تیم قدرتمندی را راهی مسابقات کنیم.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: