کد خبر: ۸۵۳۴۷۷
تاریخ انتشار: ۱۳ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۴:۱۶
تعداد بازدید: ۴۲۸
سرمربی جوان استقلال معمولا در هر جلسه تمرینی دقایقی را با مهاجم جوان تیم خود صحبت می کند تا بتواند کیفیت بازی او را بهتر کند.

مجیدی از قایدی، نیمار می سازد؟به گزارش خبرداغ به نقل از ورزش سه ، فرهاد مجیدی علاقه زیادی به بازی مهدی قایدی دارد و حتی بعد از بازی با الریان در پلی آف لیگ قهرمانان آسیا که این بازیکن موفق به زدن 2 گل از 5 گل تیمش شد از خبرنگاران قطری خواست که او را نیمار خطاب کنند. تکنیک ناب و قدرت حمل توپ بالا همان چیزی است که از مهدی قایدی یک بازیکن منحصر به فرد ساخته است و همین مساله او را به یکی از مهمترین بازیکنان استقلال تبدیل کرده است.

نکته مهم اینکه فرهاد مجیدی بیشتر از سایر بازیکنان از قایدی مواظبت می کند و معمولا در هرجلسه تمرینی با او صحبت می کند تا این بازیکن در مسیر صحیح به فکر پیشرفت فوتبالش باشد.

مهاجم استقلال در دو سال اول حضورش در استقلال درگیر حواشی عجیبی شد اما در سال سوم استراماچونی او را به ستاره این تیم تبدیل کرد و درخشش او در زمان فرهاد مجیدی هم ادامه دار است.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: