کد خبر: ۸۵۹۱۶۳
تاریخ انتشار: ۰۸ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۳:۴۴
تعداد بازدید: ۶۵۷
تعدادی از باشگاه‌های فوتبال به صورت نامحسوس برنامه‌های خود را برای فصل نقل و انتقالات و تقویت هرچه بهتر تیم‌های خود آغاز کرده‌اند.

جابجایی دو فوق ستاره در سپاهان و پرسپولیس قوت گرفت+ عکسبه گزارش خبرداغ به نقل از جام نیوز، در حالی که چهار هفته به پایان مسابقات لیگ برتر فوتبال باقی مانده، تعدادی از باشگاه‌ها به صورت نامحسوس برنامه‌های خود را برای فصل نقل و انتقالات و تقویت هرچه بهتر تیم‌های خود آغاز کرده‌اند تا حضوری قدرتمند در لیگ بیستم داشته باشند.

 

در این میان باشگاه سپاهان هم فعالیت‌های خود را شروع کرده و شنیده می‌شود، طلایی‌پوشان دیار زاینده‌رود به بشار رسن، ستاره عراقی پرسپولیس علاقه زیادی دارند و می‌خواهند او را به خدمت بگیرند.

 

هرچند یحیی گل‌محمدی، سرمربی پرسپولیس به مدیران باشگاه گفته که بشار را نگه دارند اما عدم دریافت مطالبات و نارضایتی هافبک عراقی از وضع موجود سبب شده تا شایعه جدایی او قوت بگیرد.

 

در این خصوص گفته می‌شود در صورت رفتن بشار به سپاهان، احتمال بازگشت سروش رفیعی به پرسپولیس وجود خواهد داشت و باید دید چه سرنوشتی در انتظار این دو ستاره خواهد بود.

 

 
 
 
 
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: