کد خبر: ۸۵۴۱۴۸
تاریخ انتشار: ۲۱ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۷:۳۳
تعداد بازدید: ۳۰۲
رئیس دپارتمان داوران فدراسیون فوتبال از مجوز تیم‌های برای داشتن پنج تعویض در هر مسابقه و نیز حذف داوران پشت دروازه خبر داد.

سهرابی: تیم‌ها می‌توانند ۵ تعویض داشته باشندبه گزارش خبرداغ به نقل از تسنیم: به نقل از سایت رسمی فدراسیون فوتبال، علیرضا سهرابی درباره نشست برگزار شده با دبیرکل فدراسیون فوتبال اظهار داشت: با توجه به نشست امروز (سه‌شنبه) مقرر شد از تمام داوران و ناظران فعال در لیگ کشور با همکاری فدراسیون پزشکی ورزشی و هیئت‌های استانی، تست کرونا گرفته شود. در همین راستا هماهنگی‌ها و پیگیری‌های لازم در این زمینه با همکاری کمیته پزشکی فدراسیون و ایفمارک صورت خواهد گرفت.

وی ادامه داد: تیم‌ها می‌توانند در سه فرصت تعویضی از بازی، پنج تعویض را طبق اطلاعیه‌های آموزشی فیفا انجام دهند. همچنین با توجه به شرایط حال حاضر و برای جلوگیری از شیوع ویروس کرونا، داوران پشت دروازه در مسابقات لیگ برتر را حذف کردیم.

رئیس دپارتمان داوران فدراسیون فوتبال در پایان گفت: به منظور هماهنگی و آمادگی بیشتر داوران مقرر شد یک دوره آمادگی پیش از شروع مسابقات لیگ به جهت تاکید و رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی برگزار شود که در این کلاس یک روزه، سطح آمادگی جسمانی داوران نیز سنجیده خواهد شد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: