کد خبر: ۸۵۷۱۰۱
تاریخ انتشار: ۱۹ تير ۱۳۹۹ - ۲۰:۰۶
تعداد بازدید: ۴۴۸
روزبه چشمی، فرشید اسماعیلی، محمد دانشگر، فرشید باقری، علی کریمی، داریوش شجاعیان، مرتضی تبریزی و محسن کریمی هشت بازیکنی هستند که در پایان فصل جاری قراردادشان با استقلال به پایان می‌رسد.

8 ستاره در مرز جدایی از استقلالبه گزارش خبرداغ به نقل از جام نیوز، روزبه چشمی، فرشید اسماعیلی، محمد دانشگر، فرشید باقری، علی کریمی، داریوش شجاعیان، مرتضی تبریزی و محسن کریمی هشت بازیکنی هستند که در پایان فصل جاری قراردادشان با استقلال به پایان می‌رسد. باتوجه به اتفاقات طی سال‌های گذشته و پنجره‌های نقل و انتقالاتی گذشته هواداران این تیم نگران این موضوع هستند که شاهد خروج بازیکنان کلیدی خود باشند. یکی از بدشانسی‌های استقلال و احمد سعادتمند پایان یافتن قرارداد هشت بازیکن در پایان لیگ برتر نوزدهم است.

بیشتر بخوانید: 

مدیر جدید استقلال نیامده رفت

از این هشت بازیکن حداقل شش بازیکن از بازیکنان اصلی و شاخص تیم هستند که اگر به هر دلیل آن‌ها از استقلال جدا شوند پیدا کردن جانشین برایشان بسیار سخت خواهد بود. این شرایط می‌طلبد که مدیران باشگاه و در رأس آن احمد سعادتمند خیلی زود فکری اساسی برای این موضوع نماید تا استقلال در دقیقه‌ی نود غافلگیر نشود.

 

استقلال و احمد سعادتمند با مشکلات زیادی دست و پنجه نرم می‌کنند، از بی پولی و وضعیت نابسامان اقتصادی باشگاه تا بدهی و شکایت‌هایی که اعضای سابق استقلال از باشگاه در فیفا انجام داده‌اند همه و همه باعث شده تا مدیرعامل این باشگاه از این موضوع مهم تا حدودی غافل شود و بیشتر تمرکز و وقت مدیریت استقلال روی حل و فصل این موضوعات صرف شده است که حداقل شرایط برای آبی‌پوشان سخت‌تر نشود.

 

شاید در حال حاضر و با این شرایط سخت انتظار مذاکره و تمدید قرارداد بازیکنان از مدیران باشگاه یک انتظار غیر منطقی باشد اما مشخص شده است که هواداران استقلال تا چه اندازه به این موضوع حساسیت دارند و علاقمند هستند که بازیکنان قدیمی و شاخص تیم هم‌چنان در خدمت استقلال بمانند. استقلال اگر برای فصل بعدی برنامه‌ای داشته باشد باید در هفته‌های اخیر آن را عملی کند تا شاهد تکرار حسرت‌های گذشته نباشد.

 

هواداران استقلال از جدایی این بازیکنان اصلا خوشحال نمی‌شوند و مطمئناً انتظار دارند که مدیریت استقلال نگذارد که استقلال بازیکنان خوبش را به راحتی از دست دهد. استقلال باید جذابیت‌های خود را برای تمدید قراردادها بالاتر ببرد و این تنها به هنر مدیران این باشگاه بستگی دارد که چگونه از ظرفیت‌های موجود بهترین استفاده را ببرند.

 

مشکل اصلی برای تمدید قرارداد با این بازیکنان پیشنهادات اغوا کننده‌ای است که به این بازیکنان می‌رسد، با توجه به مشکلات مالی باشگاه قطعاً هر بازیکنی دوست دارد بدون دردسر به پول بیشتری برسد و متاسفانه استقلال برای این موضوع گزینه‌ای مناسب نیست مگر آنکه که مدیران باشگاه بتوانند شرایط مالی باشگاه را با کمک اسپانسر و حامیان مالی خوب به پایداری و ثبات برسانند و بازیکنان هم از توقعات مالی بالایی که در نظر گرفته‌اند تا اندازه‌ای کوتاه بیایند تا پروسه‌ی تمدید قرارداد‌ها با کمترین هزینه برای باشگاه و بیشترین سود برای بازیکنان ختم به خیر شود.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: