کد خبر: ۸۵۲۷۶۱
تاریخ انتشار: ۰۶ خرداد ۱۳۹۹ - ۲۰:۰۷
تعداد بازدید: ۲۸۹
مدافع تیم فوتبال استقلال گفت: فوتبال بدون تماشاگر مثل تماشای فیلم بدون کلام است!

زکی‌پور: کرونا، بهترین دوستم را از من گرفتبه گزارش خبرداغ به نقل از خبرورزشی ،میلاد زکی‌پور بابت تست سنگینی که روز چهارشنبه هفته پیش از او به‌عمل آوردند، هم خوشحال بود و هم ناراحت. نارحتی اش بابت مراحل دشوار این تست بود و خوشحالی اش بابت منفی بودن آزمایش‌ها و مسائل دیگر. او درباره وضعیت این مدت، ورزش در قرنطینه و اوضاع بهداشتی حاکم بر تمرینات استقلال حرف زد.

بالاخره تمرینات استقلال هم شروع شد.

واقعاً هفته‌ها برای رسیدن به این روز‌ها منتظر مانده بودیم. روز‌هایی که خیلی سخت گذشت.

دور از فوتبال؟

من خودم را می‌گویم و قطعاً می‌دانم بقیه هم همین حس را داشته‌اند. من از ۱۳، ۱۴ سالگی دارم فوتبال بازی می‌کنم و تا به حال طولانی‌مدت‌ترین زمانی که از فوتبال دور بودم در همین فصل بود که حدود یک ماه و نیم با زانوی خراب نمی‌توانستم بازی کنم. فوتبال بهترین دوست من در همه این سال‌ها بود و کرونا چند ماه بین ما فاصله انداخت. این مدت خیلی به من سخت گذشت.

تهران نبودی؟

مدتی برای دیدار با خانواده‌ام راهی شمال شدم ولی سایر اوقات تهران بودم و به صورت اختصاصی و بعد با تمریناتی که کادر فنی برایم در نظر گرفته بود تمرین می‌کردم.

استارت فوتبال با بوندس‌لیگا خورد؟

بله! ولی دیدید که بازی فوتبال بدون تماشاگران هیچ حس و حالی ندارد!

سکوت داخل استادیوم را می‌گویی؟

بله! از این به بعد تا وقتی که کرونا نرود همه فوتبال‌ها مثل بازی‌های دوستانه است. بدون هیاهو و حس و حال همیشگی!

مثل اینکه روی این موضوع خیلی حرف داری؟

البته که دارم. فوتبال بدون تماشاگر مثل تماشای فیلم بدون کلام است! بدون موسیقی و سکوت! شما وقتی این حرف مرا متوجه می‌شوید که مثل یک فوتبالیست درون میدان بازی کرده باشید. شما وسط بازی شاید خیلی متوجه مردم نباشید ولی حضور تماشاگر در استادیوم به ویژه برای تیمی مثل استقلال مثل این است که ما ۱۲ نفره بازی می‌کنیم و از این لحظه به بعد یار دوازدهم‌مان را در کنارمان نداریم. بدترین اتفاق هم در جام‌حذفی برایمان رقم می‌خورد.

بازی با سپاهان؟

بله! ما در یکی از مهم‌ترین دیدار‌های جام‌حذفی به سپاهان خوردیم و خوشحال بودیم که در تهران و مقابل هواداران‌مان با آن‌ها بازی می‌کنیم ولی حالا بدون آن‌ها ما چه استفاده‌ای از میزبانی‌مان می‌کنیم؟ حالا سپاهانی‌ها دلهره‌ای برای دیدار با ما ندارند.

این شرایط برای همه یکسان است. این‌طور نیست؟

در لیگ بله ولی جام‌حذفی تک‌بازی است و ما می‌توانستیم از میزبانی نهایت استفاده را ببریم ولی الان این میزبانی هیچ امتیازی برای ما ندارد. یک شکست در جام‌حذفی هم یعنی خداحافظی با جام و سهمیه آسیا! البته در همان لیگ هم به ضررمان است.

به خاطر دیدار‌های حساس‌تان؟

بله! ما ۱۰ بازی در پیش داریم که ۴ تای آن‌ها با صدرجدولی‌ها و ۴ بازی با پایین‌جدولی‌هاست. همه انگیزه دارند و ما می‌توانستیم در نصف این دیدار‌ها از جمله بازی برگشت با سپاهان از وجود تماشاگران‌مان بهره‎مند شویم. به هر حال خدا بزرگ است.

حاضری باز هم تست کرونا بدهی؟

وای! نه!

سخت بود؟

خیلی بد بود. هر قدر از این کرونا بدم می‌آمد بعد از تست هفته پیش بیشتر بدم آمد. دیده بودم چوب داخل بینی و حلق آدم می‌کنند ولی نمی‌دانستم این‌قدر طولانی‌مدت است! این بدترین آزمایش زندگی‌ام بود (خنده). ولی به هر حال دست‌شان درد نکند! فقط ظاهراً باید هر چند روز یک‌بار از این تست‌ها بدهیم که این کار را سخت می‌کند.

حسینی خیلی نسبت به این وضعیت نگران است؟

سید حق دارد. او بچه کوچک در خانه دارد. خیلی از بچه‌های تیم بچه دارند. خیلی‌ها هم از تمرین و مسابقه به خانه پدری‌شان برمی‌گردند و دوست ندارند به خاطر بازی کردن‌شان جان و سلامتی خانواده‌های‌شان به خطر بیفتد. امیدوارم در نهایت اتفاق بدی برای کسی نیفتد.

پیش‌بینی‌ات از ادامه لیگ چیست؟

فعلاً هیچ حرفی نمی‌توان زد. الان همه تمرکز تیم روی این است که اولاً کسی کرونا نگیرد و بعد هم اینکه وضعیت بدنی‌مان را به مرز بالاتری برسانیم. فکر می‌کنم فعلاً این مهم‌ترین چیز است.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: