کد خبر: ۸۵۸۰۱۰
تاریخ انتشار: ۲۹ تير ۱۳۹۹ - ۱۰:۳۲
تعداد بازدید: ۳۸۶
مهاجم تیم‌ملی در ادامه گلزنی‌های خود، موفق شد دوباره دو گل دیگر در لیگ پرتغال بزند.

چه می‌کنه این مهدی طارمیبه گزارش خبرداغ به نقل از خبرآنلاین: تنها یکی دو روز بعد از کنایه مجری ورزشی یکی از استان‌ها به مهدی طارمی، این بازیکن طوری درخشید که او را شرمنده کند! مهاجم تیم‌ملی که به اندازه استعدادش مورد تعریف و تمجید قرار نگرفته، در دیدار شب گذشته ریوآوه مقابل سانتاکلارا موفق شد دو بار دروازه حریف را باز کند. درخشش او به شکلی بود که در پایان مسابقه به عنوان بهترین بازیکن زمین هم انتخاب شد. درخشش طارمی و البته امیر عابدزاده و مهرداد محمدی قطعا باعث ورود بازیکنان ایرانی دیگری به لیگ پرتغال خواهد شد.

بیشتر بخوانید: 

رفتن ستاره‌های پرسپولیس نگران‌کننده است

طارمی بی شک اگر از ابتدای فصل خودش پنالتی زن اول ریوآوه بود در حال حاضر با اقتدار در صدر جدول گلزنان لیگ ایستاده بود. او بیش از 10 پنالتی نزد. اگر او زننده این ضربات بود و حتی نصف آنها را گل می کرد با اختلاف 4 گل نسبت به دیگر گلزنان در صدر ایستاده بود.

چه می‌کنه این مهدی طارمی

چه می‌کنه این مهدی طارمی

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: