کد خبر: ۸۵۳۹۸۰
تاریخ انتشار: ۲۰ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۲:۵۶
تعداد بازدید: ۲۹۶
بشار رسن هافبک عراقی سرخ پوشان پایتخت چهره دیگر خود را نشان داد و به نظر می رسد که به جدایی فکر می کند.

ستاره پرسپولیس در اندیشه جدایی ؛ روی دیگر بازیکن محبوب یحییبه گزارش خبرداغ به نقل از جام نیوز، بشار رسن یکی از بهترین خریدهای پرسپولیس در چند فصل اخیر بوده است.

 

این هافبک عراقی توانایی فنی بسیار بالایی دارد. او یک هافبک بازیساز است که هم هوش بالایی دارد و هم قدرت حفظ توپ و استارت های انفجاری دارد و به خوبی هم تیمی هایش را در موقعیت گلزنی قرار می دهد و البته خودش هم در فصل جاری دو گل بسیار حساس به ثمر رسانده است که بدون شک مهم ترین آنها گل به استقلال در داربی بود.

 

رسن سومین فصل حضورش در پرسپولیس را تجربه می کند و به نظر می رسد که آخرین فصل هم باشد.او از تیم سرخ پوش طلب زیادی دارد و پرداخت کامل را شرط بازگشت به تمرینات اعلام کرده است و بسیار بعید است که در شرایط کنونی او به خواسته اش برسد و بعید نیست که دیگر به تهران برنگردد.

 

این هافبک بااخلاق در روزها و هفته های اخیر بارها اعلام کرده است که از چند تیم عربی و اروپایی پیشنهاد دارد تا زنگ خطر را برای پرسپولیس به صدا درآورد.

بشار رسن در این سه فصل حضورش هم مهره قابل اعتمادی برای برانکو بوده و هم کالدرون و گل محمدی را متقاعد به حضور در ترکیب اصلی کرده است.

 

پرسپولیس چند روز است که تمرینات آمادگی خود را آغاز کرده است اما هنوز خبری از بشار نیست. همه بازیکنان در تمرین حضور دارند اما این بازیکن عراقی هم انگار همان ویژگی را که همه بازیکنان عراقی شاغل در لیگ ایران دارند دارد و آن بی نظمی و مرخصی های بدون اجازه و بی مورد است.

 

درست است که بشار از باشگاه پرسپولیس طلب دارد اما این دلیل نمی شود که به تمرین برنگردد. رادوشویچ و دیگر بازیکنان پرسپولیس هم چنین شرایطی دارند با این حال آنها در این روزهای سخت تمرین می کنند تا خود را آماده لیگ نوزدهم کنند.

 

رسن عراقی روی دیگر خود را نشان داده است و این بار ثابت کرد که به هیچ وجه اهل سازش نیست و تنها یک چیز می تواند او را به ایران برگرداند و آن پرداخت کامل مطالباتش است که در شرایط کنونی و باتوجه به بحران مالی باشگاه به خاطر کرونا بعید به نظر می رسد.

 

به نظر می رسد که یحیی گل محمدی هم به خوبی می داند که بشار دیگر در پرسپولیس ماندنی نیست و به همین خاطر خبرهای درباره توافق او با دانیال محمدی به گوش می رسد.

بشار حتی اگر به پرسپولیس هم برنگردد در بین هواداران محبوب خواهد ماند چرا که خاطرات شیرینی را برای تیمش رقم زد و چه از نظر فنی و چه از نظر اخلاقی بازیکن بسیار خوب نشان داد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: