کد خبر: ۸۶۰۰۹۳
تاریخ انتشار: ۱۹ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۴:۳۵
تعداد بازدید: ۲۸۷
قرار است بحث تمدید قرارداد بازیکنان استقلال با تأمین منابع مالی از این هفته شروع شده تا طلسم سال‌های اخیر به نوعی شکسته شود.

 

همه منتظر عملی شدن وعده‌ها/ آیا استقلال طلسم‌شکنی می‌کند؟به گزارش خبرداغ به نقل از  تسنیم، تیم فوتبال استقلال در سال‌های اخیر به دلیل عدم ثبات در تیم خود نتوانسته به قهرمانی لیگ برتر دست پیدا کند. اگر چه آبی‌پوشان در 4،5 سال اخیر بین رتبه‌های دوم تا سوم قرار می‌گیرند اما یکی از مشکلات اساسی عدم مدیریت برای حفظ بازیکنان و حتی کادر فنی است که مشکلات زیادی را ایجاد کرده و اجازه نداده آنها مقام اول را به نام خود ثبت کنند.

خروجی بازیکنان هر سال شکل طبیعی ندارد و باعث می‌شود که استقلال به نوعی نیم فصل اول خود را از دست بدهد. برخی کارشناسان نیز بر این باورند که تیم فوتبال استقلال از لحاظ فنی شاید در دو فصل اخیر از پرسپولیس نیز برتر بوده اما مسئله عدم ثبات ضربات سنگینی را به این تیم وارد کرده است و تا بخواهد شکل واقعی خودش را پیدا کند، امتیازات زیادی را از دست می‌دهد.

احمد سعادتمند، مدیرعامل استقلال که شاهد این اتفاقات بوده، با وعده تمدید قرارداد بازیکنان هواداران را امیدوار نگه داشته است و گفته که استقلال برای فصل آینده کمترین خروجی را خواهد داشت. شاید منظور او از کمترین خروجی، جدا شدن بازیکنان مازاد و فروش حداقل یک بازیکن برای درآمدزایی باشگاه باشد.

از باشگاه استقلال خبر می‌رسد که مسئولان قصد دارند تحت هر شرایطی با وجود بدهی سنگین به بویان نایدونف و وینفرد شفر، با تأمین منابع مالی جداگانه کار تمدید قرارداد با بازیکنان را از این هفته آغاز کنند. استقلالی‌ها ظاهرا منابعی برای پرداخت بدهی‌های خارجی پیدا کرده‌اند و دنبال منابع دیگری رفته‌اند تا با پرداخت چند درصد از قرارداد بازیکنان، کار تمدید قراردادها را آغاز کنند تا طلسم چند فصل اخیر شکسته شود و تیم فوتبال استقلال کمترین خروجی را داشته باشد. باید دید این مسئله چقدر به واقعیت تبدیل می‌شود.

علی کریمی، فرشید باقری، فرشید اسماعیلی، داریوش شجاعیان، روزبه چشمی و مرتضی تبریزی از جمله بازیکنانی هستند که قراردشان به پایان رسیده است. اگر چه بازیکنانی مثل کریمی اعلام کرده‌اند که مذاکره‌ای برای تمدید قرارداد با آنها نشده است، اما گفته می‌شود مسئولان باشگاه امیدوارند طی این هفته از تمدید قراردادها رونمایی کنند، به خصوص کریمی که مهره تأثیرگذار این تیم محسوب می‌شود.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: