کد خبر: ۸۵۴۷۲۸
تاریخ انتشار: ۲۷ خرداد ۱۳۹۹ - ۰۸:۴۲
تعداد بازدید: ۲۷۷
شهرام عظیمی به‌تازگی با حکم احمد سعادتمند به‌عنوان معاونت توسعه مدیریت و منابع باشگاه استقلال منصوب شد.

عظیمی: ب‍ا تشخیص مدیران مافوق‌آمدمبه گزارش خبرداغ به نقل از فرهیختگان: شهرام عظیمی به‌تازگی با حکم احمد سعادتمند به‌عنوان معاونت توسعه مدیریت و منابع باشگاه استقلال منصوب شد. عظیمی سابقه حضور به‌عنوان معاونت توسعه وزارت ورزش و جوانان، سرپرست ورزش‌های رزمی، رئیس سازمان لیگ والیبال و... را در کارنامه خود دارد و این در حالی است که وی همچنان در سمت ریاست سازمان لیگ فدراسیون والیبال به فعالیت پرداخته و در این پست حضور دارد.

همین موضوع عاملی شده است تا به این تصمیم مدیریت استقلال انتقاد شود و رسانه‌ها و برخی کارشناسان به این بهانه که در ورزش قحط‌الرجال نیست که یک مدیر از بدنه یک فدراسیون دیگر همزمان در باشگاه بزرگ و مردمی استقلال مشغول شود، نقدهایی را به این انتصاب سعادتمند وارد دانسته و اعتقاد دارند که در این باشگاه به‌قدری کار عقب‌مانده روی زمین وجود دارد و افرادی که در این باشگاه مشغول به کار می‌شوند باید به جز توانمندی و حسن شهرت در جای دیگری نیز مشغول به فعالیت نباشند و همه زمان و توان خود را صرف خدمت به استقلال کنند.

نکته جالب دیگر اینکه طی روزهای گذشته علاوه‌بر عظیمی چند چهره دیگر نیز از فدراسیون والیبال راهی باشگاه استقلال شدند تا برخی به شوخی این موضوع را دستمایه قرار داده و این‌طور عنوان کنند که با این وضعیت یا باید منتظر حضور خولیو ولاسکو روی نیمکت استقلال ماند یا اینکه برای فصل بعد استقلالی‌ها را به جای لیگ فوتبال در لیگ والیبال مشاهده کرد! شاید هم به‌زودی داورزنی به‌عنوان مدیرعامل جدید اسقتلال منصوب شود! این مسائل باعث شد تا با عظیمی که به‌تازگی در باشگاه استقلال مشغول به فعالیت شده به گفت‌وگو بپردازیم تا مشخص شود که آیا قرار است وی دو شغله بماند یا تصمیم دیگری می‌گیرد، هرچند پاسخ‌های روشنی دریافت نکردیم. گفت‌وگو با معاون جدید را در ادامه می‌خوانید.

ابتدا درخصوص مراسم معارفه و جلسه‌ای که مدیریت با معاونان و کارمندان باشگاه استقلال داشتند صحبت کنید.

از لطف شما تشکر می‌کنم اما من سخنگوی باشگاه نیستم و اطلاعات را از عزیزی که می‌تواند اطلاعات جامع‌تری را خدمت شما بدهد بپرسید تا ان‌شاءالله بازخورد خوبی به مخاطبان‌تان بدهید.

پس درباره خودتان صحبت کنیم؛ بحث دو شغله بودن شما و حضور همزمان‌تان در والیبال به کجا رسید؟

فدراسیون والیبال در مجموعه ورزشی آزادی است و داورزنی هم رئیس این فدراسیون هستند و کارهایش انجام می‌شود.

درهر صورت شما رئیس کمیته مسابقات فدراسیون والیبال هستید و این موضوع هم وقت زیادی از شما می‌گیرد. در این سمت باقی خواهید ماند؟

ان‌شاءالله یک مقداری جلوتر برویم تا امید به خدا و با توکل به خدا کار‌ها را پیش ببریم سپس تصمیم واحدی در آینده خواهیم گرفت.

یک‌سری رسانه‌ها نسبت به این موضوع انتقادهایی را مطرح کرده بودند که دوباره سروکله چند شغله‌ها در ورزش کشور پیدا شده و در این خصوص شما را هم مثال زده بودند.

دوستان لطف داشتند و نظر شخصی‌شان را دادند که ما هم برای نظرات‌شان احترام قائل هستیم.

ابهام دیگر این بود که به‌عنوان دوست صمیمی مدیریت استقلال به این سمت رسیده‌اید. به‌نظر خودتان عملکرد و کارنامه‌تان چقدر در رسیدن به این سمت برای حضور در باشگاهی پرطرفدار نقش داشته است؟ صراحتا به‌خاطر رفاقت به استقلال آمدید یا به‌خاطر توانمندی‌تان؟

من الان نباید بگویم که آدم کاری‌ای هستم یا نه. من یک سربازم؛ سرباز نظام، ولایت، رهبری و مردم. به استقلال آمدم که اگر بتوانم اقدامی انجام بدهم، در حق این باشگاه خدمت کرده و موثر واقع شوم. اینکه می‌پرسید به‌خاطر توانمندی به اینجا رسیده‌ام، این تشخیص مدیران مافوق من است که چه تصمیمی بگیرند، چون من به سازمانم متعهد هستم. من آدم سازمانی هستم و به سازمان محل خدمتم متعهدم و تمام تلاشم را در راستای اصولی که گفتم انجام می‌دهم تا بتوانم خدمتی موثر در راستای وظایفم داشته باشم.

خیلی از بازیکنان استقلال و پرسپولیس وقتی به این تیم می‌آیند می‌گویند از دوران کودکی به این دو تیم عرق داشته‌اند. شما هم استقلالی بودید که به این جایگاه رسیدید؟

فکر می‌کنم پاسخ را در سوال قبلی به شما دادم. باز هم تاکید می‌کنم که من یک سرباز برای نظام و کشور هستم و به وظایفم متعهدم.

یک سرباز هم می‌تواند استقلالی یا حتی پرسپولیسی باشد.

نمی‌دانم دنبال چه موضوع دیگری می‌گردید، اما فکر می‌کنم فرمت و کلیتی از اعتقاداتم را خدمت شما عرض کردم.

استقلال از لحاظ مالی وضعیت خوبی ندارد. در این خصوص چه صحبتی دارید؟

اجازه دهید فضای موجود را بررسی کرده و در گزارش‌ها و گفت‌وگوهای بعدی درخصوص تمامی جوانب خدمت شما خواهم بود!

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: