کد خبر: ۸۵۹۳۹۷
تاریخ انتشار: ۱۱ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۵:۰۹
تعداد بازدید: ۴۹۵
فدراسیون فوتبال پس از فسخ قرارداد شرکت آل‌اشپورت در حال بررسی پیشنهادهای چهار شرکت داخلی و خارجی برای تهیه البسه تیم‌های ملی است.

 

بررسی ۴ گزینه برای تأمین البسه تیم‌های ملی فوتبالبه گزارش خبرداغ به نقل از تسنیم، قرارداد تأمین‌کننده لباس‌های تیم ملی با توجه به شرایط بحرانی ناشی از شیوع ویروس کرونا فسخ شده است و هنوز وضعیت تهیه لباس ملی‌پوشان برای اردو‌های آتی مشخص نیست.

شرکت آل‌اشپورت که قرارداد همکاری به منظور تأمین لباس تمامی تیم‌های ملی فوتبال را به امضا رسانده بود، نتوانسته در دوره کرونا لباس‌های مورد نیاز تیم‌های ملی را تهیه کند و به همین دلیل فدراسیون فوتبال پس از دریافت نامه فسخ قرارداد از سوی این شرکت به دنبال انتخاب گزینه جایگزین است.

گفته می‌شود دو برند خارجی و دو برند داخلی اصلی‌ترین گزینه‌های فدراسیون در مقطع فعلی محسوب می‌شوند که با بررسی پیشنهادها و شرایط این چهار شرکت در نهایت گزینه مناسب برای تأمین لباس تیم‌های ملی انتخاب خواهد شد.

در حال حاضر تهیه لباس تیم‌های فوتبال جوانان و نوجوانان ایران به منظور حضور در مسابقات قهرمانی آسیا و همچنین تیم ملی بزرگسال جهت حضور در ادامه مسابقات مقدماتی جام جهانی اولویت اصلی فدراسیون فوتبال است و رایزنی با گزینه‌های موجود برای توافق و امضای قرارداد ادامه دارد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: