کد خبر: ۸۵۶۴۵۵
تاریخ انتشار: ۱۲ تير ۱۳۹۹ - ۱۸:۱۷
تعداد بازدید: ۱۷۵۹۰
ایرج راد کارگردان و بازیگر تئاتر معتقد است زنده‌یاد سیروس گرجستانی از بازیگرانی بود که با تلاش و توان شخصی و بدون هیچ حمایتی رشد کرد و جایگاه خود را در بازیگری به دست آورد.

ایرج راد: گرجستانی بدون حمایت رشد کردبه گزارش خبرداغ به نقل از مهر، ایرج راد کارگردان و بازیگر تئاتر معتقد است زنده‌یاد سیروس گرجستانی از بازیگرانی بود که با تلاش و توان شخصی و بدون هیچ حمایتی رشد کرد و جایگاه خود را در بازیگری به دست آورد.

ایرج راد کارگردان و بازیگر تئاتر که زنده یاد گرجستانی در نمایش «دکتر کنوک» به کارگردانی وی به ایفای نقش پرداخته بود، درباره تجربه دوستی و همکاری خود با گرجستانی گفت: برای من شنیدن خبر درگذشت سیروس گرجستانی خیلی دردناک بود. ما پیش از شیوع ویروس کرونا در سفری با هم بودیم و با هم قرار گذاشتیم تا بیشتر همدیگر را ببینیم.

 

وی ادامه داد: سیروس انسان بسیار شریف، فوق‌العاده و زحمتکشی بود. وی با اتکا به خود و زحماتی که کشید، بدون حمایت از سوی دیگران به جایگاه قابل قبولی در عرصه بازیگری دست پیدا کرد. سیروس سب و شیوه بازیگری خاص خود را داشت.

راد یادآور شد: سال‌های سال در اداره تئاتر در کنار هم بودیم. او به عنوان یک دوست و یاور سعی می‌کرد از همه حمایت کند و کمتر با دیگران اختلاف پیدا می‌کرد. بسیار دقیق و با نظم بود و کار تئاتر و بازیگری برایش بسیار ارزشمند بود. سیروس برای بازیگری از خیلی چیزها دست کشید تا بتواند در این عرصه تأثیرگذار باشد.

کارگردان نمایش «دکتر کنوک» با بیان اینکه برایم عجیب بود که سیروس گرجستانی بر اثر سکته قلبی درگذشت، توضیح داد: سیروس برای اینکه خود را در فرم بازیگری حفظ کند تمرین‌ها مدام بازیگری را انجام می‌داد و به همین خاطر شرایط مطلوب جسمانی داشت. سیروس گرجستانی در نمایش «دکتر کنوک» حضور فوق‌العاده‌ای داشت که از خاطر من و بسیاری که نقش آفرینی اش را دیدند، فراموش نمی‌شود.

وی در بخش دیگری از سخنان خود تأکید کرد: سیروس در سینما، تئاتر و تلویزیون کار کرد و برایش حاشیه‌ها مطرح نبودند. او همیشه سعی می‌کرد با تمام توانمندی‌اش و به بهترین وجه کارش را انجام دهد به همین خاطر اعتماد به نفس خاصی داشت.

 
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
میترا
Iran, Islamic Republic of
۰۰:۴۲ - ۱۴۰۰/۰۵/۱۳
0
7
متاسفم خیلی خیلی حیف شد این بازیگر شیرین سخن و پرتلاش را از دست دادیم فیلمهاش همیشه به من ی دنیای،قشنگتر و زیبا را در دل ادمها به تصویر میکشید...حیف رفتی قهرمان دل ما ...جات همیشه خالیه مرد بی ادعا سیروس،گرجستانی ..اون دنیات بهشت باشه پرچمت بالا..
کتیبه
Iran, Islamic Republic of
۲۰:۴۴ - ۱۴۰۰/۰۶/۰۷
1
4
یادش بخیر خیلی روان بازی میکرد فکر میکردم پیشش نشستم هر وقت فيلماشو ميديدم
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: