کد خبر: ۸۴۹۹۳۲
تاریخ انتشار: ۰۸ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۶:۵۴
تعداد بازدید: ۱۲۵۷
مدیرکل ورزش و جوانان استان تهران اعلام کرد: ورزشگاه مرغوبگار، درفشی‌فر و کمپ مرحوم ناصر حجازی به باشگاه‌های استقلال و پرسپولیس واگذار می‌شود.

سه ورزشگاه به سرخابی‌ها واگذار می‌شودبه گزارش خبرداغ به نقل از ایرنا ، رضا گل‌محمدی اظهار داشت: کمپ مرحوم ناصر حجازی امروز با دستور وزیر ورزش و با هماهنگی اداره کل، طبق قانون در اختیار باشگاه استقلال قرار گرفت.

به گفته وی، سند این ملک پس از انجام روال اداری(مالی و اداری)، باید به تایید سازمان خصوصی‌سازی، اموال دولتی و مسکن و شهرسازی برسد.

مدیرکل ورزش و جوانان استان تهران از مصوبه هیات دولت در خصوص واگذاری ورزشگاه مرغوبکار به آبی‌های پایتخت اشاره کرد و افزود: مصوبه واگذاری این مجموعه چند سال پیش صادر و هم‌اکنون مراحل اداری آن در حال انجام است.

گلمحمدی همچنین از واگذاری باشگاه درفشی‌فر به پرسپولیس خبر داد و گفت: طبق اسناد بند «د» (مقدمه سند تک برگ)، این باشگاه در روال واگذاری قرار گرفته که در مرحله نخست گواهی اولیه مدارک مالکیت مورد موافقت قرار گرفته است.

به گفته وی واگذاری باشگاه‌ها از طریق وزیر ورزش و جوانان و کمیته خصوصی سازی وزارت خانه در حال انجام است.

در حال حاضر مالکیت قانونی این مجموعه‌ها در اختیار اداره کل ورزش و جوانان استان تهران قرار دارد.

با دستور وزارت ورزش و جوانان دو باشگاه دولتی استقلال و پرسپولیس به بخش خصوصی واگذار خواهند شد و در نتیجه این اقدام سه مجموعه شامل کمپ حجازی، مرغوبکار و درفشی‌فر جز دارایی سرخآبی‌ها محسوب خواهد شد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: