کد خبر: ۸۵۸۶۰۰
تاریخ انتشار: ۰۴ مرداد ۱۳۹۹ - ۰۸:۴۹
تعداد بازدید: ۲۵۸
پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس گفت: پرسپولیس رکورد خوبی از خود به جای گذاشته و رکوردهایش برای تیم‌های دیگر دست‌نیافتنی است.

درخشان: رکورد‌های پرسپولیس دست نیافتنی استبه گزارش خبرداغ به نقل از  ایرنا: پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس گفت: پرسپولیس رکورد خوبی از خود به جای گذاشته و رکوردهایش برای تیم‌های دیگر دست‌نیافتنی است.

حمید درخشان روز شنبه در خصوص کسب چهارمین عنوان قهرمانی متوالی در لیگ برتر فوتبال ایران توسط پرسپولیس گفت: قهرمانی شیرینی را کسب کردیم و باید به کادر فنی و بازیکنان به خاطر این عنوان تبریک بگویم. آنها واقعا زحمت کشیدند تا دل هواداران را شاد کنند.

وی افزود: این قهرمانی‌ها تا سالیان سال در ذهن هواداران خواهد بود. در این میان برخی ادعاهایی را مطرح می‌کنند اما این قهرمانی قاطعانه جوابی بر همه صحبت‌های پوچ مطرح شده بود. پرسپولیس بیش از همیشه از سایر تیم‌ها فاصله گرفته و دست‌نیافتی تر از همیشه است.

پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس در مورد عوامل موفقیت‌های پرسپولیس در سال‌های اخیر خاطرنشان کرد: روحیه بازیکنان با قهرمانی عجین شده و بازیکنان، دیگر جز قهرمانی راه دیگری را بلد نیستند. همین موضوع موجب شد تا با وجود رفت‌وآمدهای زیاد، پرسپولیس از ریل موفقیت خارج نشود و راهش را طی کند.

درخشان اضافه کرد: دیگر قهرمانی قطعی شده است. البته این موضوع حُسن دیگری هم برای پرسپولیس داشت. یحیی گل‌محمدی با این قهرمانی دیگر می تواند به آسانی برای لیگ قهرمانان برنامه ریزی کند.

سرمربی اسبق پرسپولیس اظهار داشت: هواداران منتظر موفقیت آسیایی پرسپولیس هستند و با کادر فنی خوب و بازیکنانی که داریم، این موضوع دور از دسترس نیست.

وی در مورد عملکرد سرخپوشان برابر نفت مسجدسلیمان تصریح کرد: بازی خوبی بود. تیم از همان ابتدا هجومی ظاهر شد و به هدفش که کسب سه امتیاز بود رسید.

پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس اضافه کرد: امیدوارم این روند تا پایان لیگ حفظ شود تا با رکورد خوب و خاطره خوبی لیگ به پایان برسد و به استقبال بازی‌های آسیایی برویم.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: