کد خبر: ۸۶۰۴۰۷
تاریخ انتشار: ۲۱ مرداد ۱۳۹۹ - ۲۱:۲۲
تعداد بازدید: ۲۱۸
وزیر ورزش و جوانان گفت: برنامه خصوصی سازی استقلال و پرسپولیس را شخصا به همراه مدیران و متخصصان سازمان خصوصی سازی و فرابورس دنبال می کنم.

وزیر ورزش: شخصا خصوصی شدن سرخابی‌ها را پیگیرمبه گزارش خبرداغ به نقل از پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان: مسعود سلطانی فر درباره آخرین وضعیت خصوصی سازی استقلال و پرسپولیس گفت: مطابق برنامه بدون حتی یک روز اتلاف وقت، برنامه را شخصا به همراه مدیران و متخصصان سازمان خصوصی سازی و فرابورس دنبال می کنم.

وزیر ورزش درباره اجماع نهادهای مختلف برای واگذاری استقلال و پرسپولیس افزود :برای خصوصی شدن استقلال و پرسپولیس اراده و تفاهم ملی وجود دارد و این کار با شهامت، به دور از انتقادهای خرده بینانه و بر اساس اصول حاکم بر خصوصی سازی در حال انجام است.

مسعود سلطانی فر با اشاره به ظرفیت های قابل توجه بخش خصوصی بیان کرد: اطمینان دارم با خصوصی شدن استقلال و پرسپولیس، چهره فوتبال ایران تغییر بزرگ و مثبتی خواهد کرد.

وی گفت: با واگذاری این دو تیم ظرفیت های معطل مانده اقتصادی آنها شکوفا می شود و هواداران عملا در اداره آنها سهیم می سوند و نتایج درخشان آن را خواهند دید.

مسعود سلطانی فر تاکید کرد : اگر امروز به فکر خصوصی شدن این دو تیم نباشیم و برای اداره آنها تنها متکی به درآمد های محدود فعلی باشیم ، مسلما در آینده گرفتاریهای عمیق تری پیدا می کنند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: