کد خبر: ۸۶۰۵۹۷
تاریخ انتشار: ۲۳ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۲:۳۸
تعداد بازدید: ۳۰۷
سرمربی تیم فوتبال شهرخودرو گفت: دیدار دشواری پیش‌رو داریم، چون با سپاهانی بازی می‌کنیم که زخمی است.

بختیاری‌زاده: با سپاهان زخم‌خورده بازی داریمبه گزارش خبرداغ به نقل از میزان: سهراب بختیاری‌زاده در ارتباط با شرایط تیم فوتبال شهرخودرو مشهد، اظهار داشت:، چون ۹ روز فرصت داشتیم تا به مصاف تیم فوتبال سپاهان برویم، سه روز استراحت کردیم. دیدار دشواری پیش‌رو داریم، چون با سپاهانی بازی می‌کنیم که زخمی است. سپاهان با انگیزه مقابل ما حضور پیدا می‌کند، اما بازیکنان ما هم با تمام وجود بازی خواهند کرد. درست است که همه وجودم برای شهرخودرو است، اما استقلال در قلب من است.

وی در ادامه در خصوص واکنش برخی هواداران استقلال به او بعد از بازی با این تیم، تصریح کرد: افرادی که در فضای مجازی توهین می‌کنند، نمی‌توانند علاقه من به استقلال را کم کنند، چون این تیم در قلب من است. موضوع این است که من در فوتبال حرفه‌ای فعالیت می‌کنم و در حال حاضر به جز شهرخودرو به تیم دیگری فکر نمی‌کنم. بازی ما با استقلال دشوار بود و با احترام به این تیم، ما بهتر از استقلال بودیم.

سرمربی تیم فوتبال شهرخودرو پیرامون خوشحالی خود بعد از گل تیمش به استقلال، افزود: تیم من عقب بود و بعد از گل از شکست گریخت، این حق من بود به عنوان سرمربی شهرخودرو خوشحالی کنم. بعد از بازی هم با مجیدی دست دادیم و مشکلی نبود. به توهین‌ها پاسخ نخواهم داد و با عملکردم جواب می‌دهم. هر تیمی به بازیکنان با تجربه نیاز دارد و تیم ما مجموعه‌ای از بازیکنان جوان و باتجربه دارد که شرایط خوبی است.

بختیاری‌زاده در پایان در مورد آینده شهرخودرو، خاطرنشان کرد: در حال حاضر فقط به بازی با سپاهان و نساجی فکر می‌کنم به فکر فصل بعد نیستم.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: