کد خبر: ۸۴۹۸۷۶
تاریخ انتشار: ۰۸ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۰۹:۵۸
تعداد بازدید: ۱۳۴۴
در چند روز حضور مجیدی در تهران او به مزار پدر مرحومش در قادیکلاه قائمشهر رفت و بعد هم به کار‌های شخصی خود پرداخت. حواس او البته به بازیکنان و تمرینات انفرادی آن‌ها هم هست.

به گزارش خبرداغ به نقل از  خبرورزشی، در چند روز حضور مجیدی در تهران او به مزار پدر مرحومش در قادیکلاه قائمشهر رفت و بعد هم به کار‌های شخصی خود پرداخت. حواس او البته به بازیکنان و تمرینات انفرادی آن‌ها هم هست. به طور کلی مجیدی برای کارش خیلی وقت می‌گذارد، چون علاقه زیادی به استقلال و مربیگری دارد، اما بدبین‌تر‌ها می‌گویند اینکه او هنوز به ملاقات سعادتمند نرفته یک پیام دارد.

مجید نامجومطلق دستیار اول فرهاد گفت سعادتمند باید مرد روز‌های سخت باشد. کاملاً مشخص است که استقلال و استقلالی‌ها در انتظارند که او پول بیاورد، اتفاقی که حداقل تا دیشب رخ نداده بود، اما طبق شنیده‌های ما فرهاد از طریق تلفن با سعادتمند در ارتباط است و البته پیگیر مطالبات بازیکنان استقلال.

دستیار صربستانی مجیدی هم مصاحبه کرد و گفت ۴ ماه است پول نگرفته‌ام. به هر حال خروجی این قبیل مسائل می‌شود همان مصاحبه فرشید اسماعیلی که چند روز استقلال را به حاشیه برد و تقریباً همه بازیکنان و مربیان استقلال هم حمایتش کردند. بعد هم که ماجرای جعل فیش‌های بانکی رسید دیاباته و میلیچ پیش آمد و…

سعادتمند از روزی که آمده همواره از مجیدی حمایت کرده است. او قبلاً از واژه‌هایی، چون «فرزند استقلال» و «اسطوره استقلال» استفاده کرده بود و سر شایعه بازگشت استراماچونی هم از فرهاد حمایت کرد و گفت قرار نیست مربی ایتالیایی برگردد. البته در خبر‌ها داشتیم که استراماچونی تیم نمی‌گیرد تا همه پولش را از استقلال بگیرد. کاری که شفر نکرد و شاید خود استراماچونی هم در صورت دریافت پیشنهاد مناسب انجام ندهد. به هر حال او می‌داند که استقلال پول ندارد و حتی اگر در فیفا علیه این باشگاه حکم بگیرد حالا حالا‌ها به پولش نمی‌رسد. با تمام این اوصاف مسئله استقلال الان پول است و البته اینکه فرهاد مجیدی که همواره پشت بازیکنانش بوده بالاخره جلسه‌ای را با مدیرعامل جدید باشگاه برگزار کند تا جلوی یکسری شایعات گرفته شود. آیا فرهاد در هفته جاری به ملاقات سعادتمند می‌رود یا همه مسائل قرار است پشت تلفن حل و فصل شود.

 

منبع خبر : خبر ورزشی

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: