کد خبر: ۸۵۳۶۶۲
تاریخ انتشار: ۱۸ خرداد ۱۳۹۹ - ۰۰:۰۷
تعداد بازدید: ۴۵۲
شیخ دیاباته در شرایطی به تمرینات استقلال اضافه شده که نیاز به زمان بیشتری نسبت به سایر بازیکنان برای آماده شدن دارد.

مشکل تازه فرهاد مجیدی با دیاباتهبه گزارش خبرداغ به نقل از خبرآنلاین ، شیخ دیاباته با پشت سر گذاشتن چالش های زیادی بعد از دریافت بخشی از مطالباتش بالاخره به ایران برگشت تا در کنار سایر بازیکنان استقلال به تمرین کردن بپردازد و برای شروع دوباره لیگ نوزدهم آماده شود.

شیخ این روزها در تمرینات استقلال حاضر می شود اما با بازیکن آماده چند ماه قبل فاصله گرفته. همین هم باعث شده که فرهاد مجیدی و دستیارانش برنامه ویژه ای نسبت به سایر بازیکنان برای او در نظر بگیرند و مهاجم مالیایی و ارزشمند تیم خود را به آمادگی بالای قبلی برسانند.

نکته مشخص درباره دیاباته اما این است که به نظر او حداقل اولین بازی استقلال در شروع دوباره لیگ نوزدهم را از دست خواهد داد. همچنین بازگشت این بازیکن ارزشمند و گلزن به ترکیب تیم مجیدی در ادامه نیازمند بازگشت شرایط بدنی او به وضعیت ایده آل خواهد بود.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: