کد خبر: ۸۵۴۲۷۱
تاریخ انتشار: ۲۲ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۶:۱۲
تعداد بازدید: ۴۳۷
این روز‌ها اضافه‌وزن شیخ دیاباته، مهاجم سیه‌چرده و بلندقامت تیم استقلال باعث شده بخشی از دغدغه فکری کادر فنی این تیم معطوف به این موضوع شود.

دیاباته: قبلاً بیشتر از این‌ها وزن کم کرده‌امبه گزراش خبرداغ به نقل از خبرورزشی ، شیخ دیاباته که در روز‌های حضورش در فرانسه نتوانسته بود تمرینات هوازی داشته باشد، به دلیل خانه‌نشینی دچار انبوه اضافه‌وزن شده و روز گذشته در گزارشی به این موضوع پرداختیم که دیاباته را به کادر پزشکی و بدنسازی تیم استقلال سپرده‌اند تا کیلو‌های اضافی اش را از بین ببرد. او خود در همین باره به مربیان تیم گفته؛ «قبلاً هم در چنین شرایطی به تمرینات گروهی تیم‌های باشگاهی‌ام وارد شده بودم، اما سیستم بدنی‌ام به گونه‌ای است که خیلی سریع می‌توانم کیلو‌های اضافی را از بین ببرم.»

به یاد داریم دیاباته وقتی به استقلال آمد درست با همین مشکل روبه‌رو بود و مدتی طول کشید تا بتواند وزنش را کاهش داده و از نیمه دوم به ترکیب تیم استراماچونی اضافه شود. او در اولین بازی استقلال در لیگ نوزدهم در ۲۳ دقیقه پایانی روبه‌روی ماشین‌سازی به میدان رفت ولی در همان حدفاصل اینقدر تلاش کرد که در هفته دوم مقابل فولاد ۹۰ دقیقه در ترکیب بود. شیخ دیاباته که در آخرین بازی استقلال در چارچوب لیگ قهرمانان آسیا مقابل الشرطه عراق و سپس بازی برابر گل‌گهر سیرجان در ترکیب نبود، حالا شاید به بازی اول مقابل فولاد خوزستان هم نرسد! که از این بابت خیلی ناراحت است.

یکی از اعضای کادر پزشکی در این باره به خبرنگار خبرورزشی گفت: «با توجه به شرایط ناآماده دیاباته، اگر بخواهیم راجع به او ریسک کنیم، ممکن است مشکل بدتری به وجود بیاید. بنابراین کمی صبر می‌کنیم تا از نظر چابکی شرایط مطلوبش را به دست بیاورد.»

دیاباته در دو بازی استقلال مقابل الریان و الکویت در چارچوب دیدار‌های پلی آف اول و دوم لیگ قهرمانان آسیا به میدان رفت و در هر دو بازی موفق به گلزنی شد. او گل اول استقلال به الریان را زد که در پایان ۵ بر صفر به سود استقلال تمام شد و گل‌های اول و دوم استقلال به الکویت را هم خودش زد. دیداری که با نتیجه ۳ بر صفر به سود استقلال به پایان رسید. دیاباته هم‌اکنون در جدول گلزنان لیگ برتر با ۸ گل در ردیف سوم همراه امیرارسلان مطهری، مهدی ترابی از پرسپولیس و محمد نوری از پارس جنوبی جم قرار دارد. دیاباته روز گذشته با حضور در سالن بدنسازی مجتمع پزشکی ورزشی دکتر نوروزی به انجام تمرینات سنگین بدنی برای آب کردن چربی‌های اضافی‌اش پرداخت و نشان داد عزم جزمی برای این کار دارد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: