کد خبر: ۸۵۱۰۳۸
تاریخ انتشار: ۱۸ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۷:۵۳
تعداد بازدید: ۴۵۷
مدیرعامل استقلال در تلاش است تا پول مهاجم اهل مالی تیم خود را زودتر از موعد مقرر پرداخت کند تا خطری از بابت فسخ قرارداد این بازیکن آبی ها را تهدید نکند.

تلاش برای پرداخت زودتر از موعد پول دیاباتهبه گزارش خبرداغ به نقل از ورزش سه ، وکیل شیخ دیاباته هفته گذشته با ارسال نامه ای به باشگاه استقلال اعلام کرد اگر طلب 250 هزار دلاری این بازیکن تا تاریخ 26 اردیبهشت ماه پرداخت نشود این بازیکن از طریق فیفا قرارداد خود را فسخ خواهد کرد.

با توجه به اهمیتی که حضور دیاباته برای استقلال دارد مدیران باشگاه خیلی زود برای پرداخت مطالبات او دست به کار شدند و گفته می شود در حال حاضر موفق شده اند بخشی از مطالبات این بازیکن را پرداخت کنند.

گفته می شود مدیران استقلال در حال حاضر تاییدیه شماره حساب دیاباته را از طریق وکیل او دریافت کرده اند و تلاش می کنند مطالبات او را زودتر از موعد مقرر پرداخت کنند.

یکی از مدیران استقلال که نمی خواست نامش فاش شود در گفت و گو با ورزش سه این خبر را تایید کرد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: