کد خبر: ۸۵۹۹۴۸
تاریخ انتشار: ۱۶ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۰:۱۷
تعداد بازدید: ۴۴۶
پیشکسوت استقلال گفت : شیخ دیاباته مهاجم توانمندی است و یک نعمت بزرگ در خط حمله استقلال محسوب می‌شود.

عنایتی: دیاباته نعمت بزرگ خط حمله استقلال استبه گزارش خبرداغ، «رضا عنایتی» روز پنجشنبه در گفت و گو با ایرنا اظهار داشت: استقلال بازی حساسی را با شهر خودرو پیش رو دارد و اگر بتواند این تیم را شکست بدهد به طور حتم جایگاه دوم لیگ برتر را به خود اختصاص خواهد داد.

وی افزود: استقلال فصل پر فراز و نشیبی را پشت سر گذاشت اما در حال حاضر به ثبات رسیده است و باید این روند را ادامه دهد.

پیشکسوت استقلال خاطرنشان کرد: استقلال بازی بزرگی را از سپاهان برد و نشان داد بازیکنان و مربیان این تیم در روزهای سخت بیشترین بازدهی را دارند.

عنایتی تاکید کرد: استقلال دقایقی زیادی را ۱۰ نفره بازی کرد اما با بستن فضاها و کناره‌های زمین اجازه فرصت و خلق موقعیت گل به حرف ندادند.

بازیکن اسبق استقلال خاطرنشان کرد: شیخ دیاباته مهاجم توانمندی است و یک نعمت بزرگ در خط حمله استقلال محسوب می‌شود. او به طور حتم در مشهد روز سختی را برای مدافعان حریف رقم خواهد زد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: