کد خبر: ۸۵۳۱۰۸
تاریخ انتشار: ۱۰ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۷:۳۳
تعداد بازدید: ۳۹۰
مهاجم اهل مالی استقلال با بازگشت به ایران خیال کادرفنی آبی ها را از خط حمله تیم شان راحت کرد.

چرا بازگشت دیاباته حکم مرگ و زندگی را داشت؟به گزارش خبرداغ به نقل از ورزش سه ، شیخ دیاباته بعد از تعطیلی لیگ چند روزی در ایران ماند و با درمان کامل مصدومیتش به فرانسه سفر کرد، در این بین او نامه ای به باشگاه استقلال زد که اگر 255 هزار دلار از مطالباتش را دریافت نکند به ایران برنخواهد گشت.

در این بین هواداران استقلال نگرانی های زیادی داشتند که شاید دیاباته قرارداد خود را فسخ کند اما در نهایت او بعد از دریافت پولش شب گذشته وارد ایران شد.

اما سوال اصلی این است که چرا بازگشت دیاباته اینقدر برای استقلال مهم است؟ دیاباته هم اکنون آقای گل لیگ برتر نیست و حتی در تیمش هم مهدی قائدی از او یک گل بیشتر زده است اما آنچه دیاباته را به یک بازیکن ممتاز تبدیل می کند گل های زده او نسبت به دقایق بازی اش است.

جالب است که بدانید شیخ دیاباته از 1800 دقیقه ممکن در لیگ برتر تنها 816 دقیقه برای این تیم بازی کرده است و در واقعا در 45.3 بازی های استقلال حضور داشته است و در این مدت توانسته 8 گل بزند.

در واقع دیاباته در هر 102 دقیقه یک گل زده است و از حیث میانگین دقایقی که بازی کرده بهترین گلزن لیگ برتر است.

شیخ دیاباته در این فصل هفته های زیادی را به دلیل مصدومیت از دست داده است اما در طول دقایق کمی که برای آبی ها بازی کرده است آنقدر خوب بوده که هواداران استقلال دوست دارند او فصل بعد هم در این تیم ماندنی شود.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: