کد خبر: ۸۵۶۳۲۶
تاریخ انتشار: ۱۱ تير ۱۳۹۹ - ۱۸:۵۴
تعداد بازدید: ۸۴۸
سرمربی سابق تیم فوتبال استقلال تهران برای آغاز دوباره مربیگری چراغ سبز نشان داد.

چراغ سبز استراماچونی برای حضور روی نیمکت استقلال+ عکسبه گزارش خبرداغ ،  استراماچونی، سرمربی سابق استقلال در جدیدترین مصاحبه خود با سایت «udineseblog» ایتالیا درباره احتمال مربیگری دوباره اش در تیم اودینزه خبر داد.

 

سرمربی سابق آبی های پایتحت در واکنش به سوال آیا اودینزه با شما تماسی داشته، گفت: حضور در فوتبال ایتالیا همیشه اولویت من است. پیشنهادهای بین المللی مهمی را دریافت کردم. در اودینزه سالی با پیشرفت داشتم البته در آن دوران اشتباهاتی را مرتکب شدم. آنها همیشه مربیان خوبی را انتخاب می کنند. هیچکس از فردا خبر ندارد.... شاید در بهار مربی اودینزه شوم.

 

استراماچونی فصل جاری بعد از 6 ماه همراه استقلال و رساندن این تیم به صدر جدول لیگ ایران به دلیل عدم پرداخت مطالباتش قراردادش را به صورت یکطرفه فسخ کرد.

 

جام نیوز

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: