کد خبر: ۸۵۲۷۵۳
تاریخ انتشار: ۰۶ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۹:۲۲
تعداد بازدید: ۳۹۲
فرهاد مجیدی طی نامه ای خطاب به مدیرعامل و سرپرست استقلال از شرایط کرونایی فوتبال ایران ابراز نگرانی کرد.

نگرانی فرهاد مجیدی از شرایط کرونایی فوتبال ایرانبه گزارش خبرداغ به نقل از باشگاه استقلال ، فرهاد مجیدی طی نامه ای خطاب به مدیرعامل و سرپرست استقلال از شرایط کرونایی فوتبال ایران ابراز نگرانی کرد.

فرهاد مجیدی سرمربی تیم فوتبال استقلال طی نامه‌ای خطاب به احمد سعادتمند مدیرعامل و سعید رمضانی معاون ورزشی این باشگاه، نسبت به شرایط کرونایی در فوتبال ایران ابراز نگرانی کرد.

در این نامه مجیدی با اشاره به مثبت اعلام شدن تست کرونا چند بازیکن و اعضای برخی تیم‌های مختلف لیگ برتر، از سعادتمند و رمضانی خواسته که این موضوع را پیگیری کنند که آیا ارگان یا نهادی می‌تواند تضمین دهد که در صورت ادامه تمرینات و آغاز مسابقات، سلامتی بازیکنان بیش از این به خطر نمی‌افتد یا نه و اگر چنین ارگان یا نهادی وجود دارد، بهتر است معرفی شده تا تضامین لازم از آنجا گرفته شود.

مجیدی در این نامه اعلام نموده در صورتی که تضمینی در این زمینه وجود نداشته باشد تصمیمات مقتضی در این خصوص اتخاذ خواهد شد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: