کد خبر: ۸۶۰۴۳۳
تاریخ انتشار: ۲۲ مرداد ۱۳۹۹ - ۰۸:۴۴
تعداد بازدید: ۴۱۱
شایان مصلح نقش اول دو بازی متوالی استقلال و سپاهان بود.

مصلح: مهدی قایدی تمارض کرد!به گزارش خبرداغ به نقل از روزنامه جام جم: شایان مصلح نقش اول دو بازی متوالی استقلال و سپاهان بود. در هر دو بازی داوران برخورد او با شیخ دیاباته و مهدی قایدی را پنالتی تشخیص دادند. این یعنی تکلیف دو بازی تا حدودی با حرکات شایان روشن شد! مصلح اما به شدت از این دو اتفاق شاکی است.

این بازیکن ابتدا درباره خطا روی دیاباته می‌گوید: «در آن صحنه به جای این که داور برای ما خطا بگیرد، برای استقلال پنالتی گرفت.» او درباره آن بازی ادامه می دهد: «در صحنه‌ای بازیکن استقلال پای من را زد و داور به جای این که خطا به نفع سپاهان بگیرد، به من کارت زرد نشان داد.»

مصلح درباره پنالتی روی مهدی قائدی هم چنین نظر می‌دهد: «پشت من به مهدی قایدی بود. اصلا او را نمی‌دیدم. خطایی روی قایدی نکردم. داور باید به خاطر تمارض به این بازیکن کارت زرد نشان می‌داد ولی پنالتی گرفت.» مدافع سپاهان در پایان حرف‌های مبهمی می‌زند: «حرف‌هایی می‌شنوم که امیدوارم درست نباشد. نمی‌خواهم به آنها دامن بزنم تا دوباره داستان شود. همه چیز را به خدا سپردم که خودش همیشه هوایم را داشته.»

شایان دیروز ترجیح داد بیش از این صحبت نکند. وقتی از او سوال می کنیم آیا به داوری شک و تردید داری یا معتقدی کاری علیه‌ات صورت گرفته، می گوید: «نمی‌خواهم درباره این مساله حرف بزنم و فعلا سکوت می‌کنم.»

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: