کد خبر: ۸۵۶۴۶۶
تاریخ انتشار: ۱۲ تير ۱۳۹۹ - ۱۹:۲۳
تعداد بازدید: ۷۶۱
"دلیلا"، همسر آندره آ استراماچونی سرمربی سابق تیم فوتبال استقلال نسبت به بیکاری همسرش واکنش نشان داد.

به گزارش خبرداغ ، باشگاه خبرنگاران جوان نوشت: "دلیلا"، همسر آندره آ استراماچونی سرمربی سابق تیم فوتبال استقلال نسبت به بیکاری همسرش واکنش نشان داد.

 

دلیلا، همسر آندره آ استراماچونی (سرمربی سابق تیم فوتبال استقلال) با انتشار پیامی در فضای مجازی از همسرش حمایت کرد.او در این پست بیان کرد: زندگی فراز و نشیب‌های زیادی دارد، ولی مهم در کنار هم بودن و ایستادگی در شرایط سخت است. ما با هم و در کنار هم زندگی خواهیم کرد و سختی‌ها نمی‌تواند ما را شکست دهد.

 

آندره آ استراماچونی هدایت تیم فوتبال استقلال را در نیم فصل اول رقابت‌های لیگ برتر بر عهده داشت. آبی پوشان پایتخت تحت هدایت این مربی توانستند به انسجام تیمی برسند و نتایج خوبی کسب کنند. این مربی پس از جدایی از استقلال هدایت هیچ تیمی را بر عهده نگرفته و اکنون خانه نشین شده است.

 

 
 
 
 
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: