کد خبر: ۸۴۹۹۲۳
تاریخ انتشار: ۰۸ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۵:۰۷
تعداد بازدید: ۲۸۴
اسپوتنیک در گزارشی به اظهارات رئیس گروه علوم سیاسی و جامعه شناسی دانشگاه پلخانوا در خصوص تنش در روابط ایران و آمریکا پرداخت.

فشار بر ایران برای آمریکا موفقیتی نداشته استبه گزارش خبرداغ به نقل از اسپوتنیک، آندری کوشکین رئیس گروه علوم سیاسی و جامعه شناسی دانشگاه پلخانوا درباره تنش میان ایران و آمریکا در برنامه رادیویی گفت: ایالات متحده همچنان بر موقعیت ایران در خاور‌میانه فشار وارد می کند.

وی ادامه داد: ایران در سخت‌ترین شرایط قرار گرفته است؛ این کشور از یک طرف با تحریم و از سوی دیگر با بیماری همه‌گیر درگیر است. در این شرایط، ایالات متحده به اعمال فشار ادامه می دهد به این امید که تغییری صورت گیرد و رژیم تغییر کند و رژیمی طرفدار آمریکا به قدرت برسند اما همه تلاشهای ایالات متحده، برای آن ها  موفقیتی به همراه ندارد.

وی تاکید کرد: ایران برای مقابله با آمریکا آماده است؛ در ماه های قبل ترامپ تصمیم به ترور سردار سلیمانی گرفت اما این ترور با واکنش قاطع  ایران مواجه شد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: