کد خبر: ۸۵۲۱۲۸
تاریخ انتشار: ۲۹ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۱:۰۲
تعداد بازدید: ۲۴۹
دونالد ترامپ در پاسخ به سوالی درباره انتقاد همتای سابق دموکراتش از مدیریت همه گیری کرونا در آمریکا، او را "به طرز زننده‌ای بی‌کفایت" خواند.

ترامپ: اوباما به گزارش خبرداغ ، دونالد ترامپ، رییس جمهور آمریکا که بر سر مدیریت شیوع کروناویروس مورد انتقاد باراک اوباما، همتای پیشین خود قرار گرفته، به خبرنگاران گفت: او رییس جمهوری بی کفایت بود. این تنها چیزیست که می‌توانم بگویم. او به طرز زننده‌ای بی‌کفایت بود.

به گزارش پایگاه خبری هیل، دونالد ترامپ اظهار کرد که سخنان اوباما در این خصوص را نشنیده و چیز بیشتری نیز در این باره بیان نکرد.

باراک اوباما در مراسم فارغ التحصیلی مجازی دانشگاه‌های سیاهپوستان آمریکا اظهار کرد، همه گیری کرونا فقدان مدیریت را در آمریکا نشان داده است.

اوباما بدون نام بردن از فرد خاصی گفت: این همه گیری بیش از هر چیز سرانجام واقعیت را به طور کامل درباره این ایده که مسئولان نمی‌دانند چه می‌کنند، نشان داد.

وی افزود: بسیاری از این افراد حتی تظاهر به داشتن مسئولیت نمی‌کنند.

ایسنا

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: