کد خبر: ۸۵۴۳۱۳
تاریخ انتشار: ۲۴ خرداد ۱۳۹۹ - ۰۸:۲۳
تعداد بازدید: ۲۰۰
استاد روابط بین‌الملل و حقوق بشر دانشگاه وبستر با انتقاد از فشار آمریکا برای تمدید تحریم‌های تسلیحاتی ایران، تاکید کرد: این تنها تصمیم ترامپ شرم‌آور است و نشان می‌دهد که چگونه موقعیت آمریکا در جهان ضعیف شده است.

ترامپ قطعا رئیس‌جمهور بعدی نیست/ بایدن باید ادامه رویه اوباما را در اولویت قرار دهد/ تلاش برای تمدید تحریم‌های تسلیحاتی شرم‌آور است/ موقعیت آمریکا تضعیف شده است/ دوستان آمریکا دیگر برایمان احترام قائل نیستندبه گزارش خبرداغ، وارن روزن بلوم (warren rosenblum) استاد تاریخ و روابط بین‌الملل و حقوق بشر دانشگاه وبستر است، وی در گفت‌وگو با ایلنا، نظرات خود را در خصوص روابط میان ایران و آمریکا مطرح کرده است.

وارن روزن بلوم در ابتدا در مورد انتقال نفت به ونزوئلا گفت: این یک اقدام نمادین از همکاری میان ایران و ونزوئلا در مخالفت با آمریکا بود آن هم در روزهایی که شرایط ونزوئلا بسیار سخت و فاجعه بار است.

ترامپ در ماه نوامبر از مقام ریاست جمهوری کنار خواهد رفت

بایدن باید ادامه رویه اوباما را در اولویت قرار دهد

وی در ادامه درباره آینده برجام گفت: به زودی، در انتخابات بایدن جایگزین ترامپ خواهد شد. ترامپ در ماه نوامبر از مقام ریاست جمهوری کنار خواهد رفت. رئیس‌جمهور بایدن باید کاری را که اوباما در مورد ایران و برجام آغاز کرده است، ادامه دهد. بایدن باید این موضوع و ادامه رویه اوباما را در اولویت قرار دهد.

استاد تاریخ و روابط بین‌الملل و حقوق بشر دانشگاه وبستر در ادامه تاکید کرد: من فکر می‌کنم ترامپ قطعا  رئیس‌جمهور بعدی آمریکا نیست.

دوستی با عربستان سعودی دولت ترامپ را دچار مشکل کرده است

وی افزود: در مورد اعمال تحریم‌ها هم فکر نمی‌کنم ترامپ عملکرد منطقی در این شرایط در این زمینه داشته باشد. او از یک نفرت پوچ و بیهوده به هر آنچه که اوباما انجام داده است، رنج می‌برد. دوستی با عربستان سعودی و عقاید ساده‌گرایانه در مورد منافع ژئواستراتژیک آمریکا او را دچار مشکل کرده است. ‌

تمدید تحریم‌های تسلیحاتی علیه ایران فاقد توجیه است

روزن بلوم در مورد فشار آمریکا برای تمدید تحریم‌های تسلیحاتی علیه ایران گفت: تمدید تحریم‌های تسلیحاتی تنها نظر رئیس‌جمهور ترامپ و فاقد توجیه است. فکر نمی‌کنم او یک هدف سیاسی منسجم در این خصوص داشته باشد.

تلاش ترامپ برای تمدید تحریم‌های تسلیحاتی علیه ایران کاملاً شرم‌آور است

وی افزود: در حقیقت، تلاش ترامپ برای حمایت از تمدید تحریم‌های تسلیحاتی علیه ایران کاملاً شرم‌آور است و نشان می‌دهد که چگونه موقعیت آمریکا در جهان ضعیف شده است.

در زمان ترامپ، مهمترین متحدان خود را از دست داده‌ایم

دوستان آمریکا دیگر برای این کشور احترام قائل نیستند

استاد تاریخ و روابط بین‌الملل و حقوق بشر دانشگاه وبستر گفت: در زمان ترامپ، ما مهمترین متحدان و دوستان خود را از دست داده‌ایم. متاسفانه دوستان ما دیگر برای ما احترام قائل نمی‌شوند، من فکر می‌کنم که متحدان ما اکنون خوشحال هستند که ایالات متحده را در جهان «تحقیرشده» و «ضعیف» می‌بینند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: