کد خبر: ۸۵۸۱۲۹
تاریخ انتشار: ۳۰ تير ۱۳۹۹ - ۰۸:۵۸
تعداد بازدید: ۱۹۷
در ادامه حملات کاندیداهای انتخابات ریاست جمهوری آمریکا به یکدیگر، دونالدترامپ یکشنبه شب گفت: جوبایدن صلاحیت رهبری آمریکا را ندارد.

ترامپ: اگر بایدن پیروز شود، آمریکا را ویران خواهد کرد / او مالیات را سه برابر و پلیس را خلع سلاح می‌کند / حتی به فعالیت‌های مذهبی در کشور پایان می‌دهدبه گزارش خبرداغ، در ادامه حملات کاندیداهای انتخابات ریاست جمهوری آمریکا به یکدیگر، دونالدترامپ یکشنبه شب گفت: جوبایدن صلاحیت رهبری آمریکا را ندارد.

به گزارش خبرگزاری فرانسه، به رغم انتشار نظرسنجی‌های آخر هفته در مورد پیشی گرفتن بایدن از ترامپ به علت ضعف مدیریتی وی در مهار ویروس کرونا در آمریکا، ترامپ طی سخنانی به شدت به بایدن حمله کرد و گفت وی شایستگی رهبری کشور را ندارد.

ترامپ در مصاحبه با شبکه فاکس نیوز اظهار کرد: اگر بایدن در انتخابات ماه نوامبر (آبان) پیروز شود، کشور را ویران خواهد کرد.

رییس جمهوری امریکا در حالی به حملات خود علیه بایدن رقیب اصلی خود در انتخابات ریاست جمهوری ۲۰۲۰ ادامه می‌دهد که هم اکنون دولت وی با چالش‌هایی از جمله شیوع شدید ویروس کرونا، اعتراضات مردم ایالت‌های مختلف آمریکا به نژادپرستی، نابسامانی اقتصادی و ضعف در مهار بحران بیماری ویروس کرونا پس از ۵۲ روز همچنان ادامه دارد.

ترامپ در سخنانی برای ترساندن مردم آمریکا گفت: اگر بایدن پیروز انتخابات شود مالیات را سه برابر می‌کند، پلیس را خلع سلاح می‌کند و حتی به فعالیت‌های مذهب در کشور پایان می‌دهد.

حملات ترامپ در حالی به رقیب دموکرات صورت می‌گیرد که بایدن یکشنبه شب با انتقاد از ضعف مدیریتی ترامپ در مهار ویروس کرونا نوشت: ترامپ ملت آمریکا را ناکام و سرافکنده کرد.

بایدن در پیامی توییتری افزود: حقیقت سخت این است که نباید اینقدر بد می‌شد اما ترامپ، کارشناسان را نادیده گرفت و از اقدام عملی خودداری کرد. وی ملت ما را سرافکنده کرد.

بایدن در ادامه نموداری از آمار کشورهای جهان در شمار مبتلایان به ویروس کرونا را به تصویر می‌کشد که نشان می‌دهد آمریکا در طول چهار ماه گذشته چگونه از رتبه هفتم به رتبه اول در داشتن بیشترین آمار مبتلایان به ویروس کرونا تبدیل می‌شود.

به اعتقاد بایدن، قرارگرفتن آمریکا در رتبه اول بیشترین آمار مبتلایان به کرونا نتیجه سیاست‌های لجوجانه ترامپ در گوش نکردن به سخنان کارشناساس بهداشتی در مورد شیوع کرونا بوده است.

با ادامه شیوع ویروس کرونا در آمریکا تعداد کل مبتلایان گزارش شده در این کشور به بیش از سه میلیون و ۸۶۰ هزار نفر رسیده و در حال حاضر این کشور دارای بیشترین تعداد بیماران مبتلا به کرونا در جهان است.

شمار مرگ و میر آمریکا نیز به علت ویروس کرونا به بیش از ۱۴۳ هزار نفر رسیده است.

منبع: ایرنا

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: