کد خبر: ۸۵۲۷۷۴
تاریخ انتشار: ۰۶ خرداد ۱۳۹۹ - ۲۱:۳۰
تعداد بازدید: ۴۷۱
رئیس‌جمهوری آمریکا که به تازگی توئیت تمسخرآمیزی را درباره ماسک زدن جو بایدن بازنشر کرده بود، این بار عملکرد رقیب دموکرات خود در ماجرای شیوع آنفلوانزای خوکی را دست‌مایه انتقاد از او قرار داد.

انتقاد ترامپ از عملکرد بایدن در دوره شیوع آنفلوانزای خوکیبه گزارش خبرداغ ، دونالد ترامپ، رییس‌جمهوری آمریکا پیش از این توئیتی را در تمسخر رقیب انتخاباتی مفروضش یعنی جو بایدن به دلیل به صورت داشتن ماسک در مراسم یادبود نظامیان کشته‌شده آمریکایی بازنشر کرد.

ترامپ پس از این اقدام، ساعتی پیش توئیت دیگری را منتشر و از عملکرد بایدن در دوره شیوع آنفلوانزای خوکی انتقاد کرد.

رییس‌جمهوری آمریکا نوشت: نحوه رسیدگی جو بایدن به آنفلوانزای خوکی H1N1 یک فاجعه تمام و کمال بود. حتی نتیجه نظرسنجی‌ها در این باره وحشتناک بود!

ترامپ با نزدیک شدن به آستانه انتخابات ریاست‌جمهوری در آمریکا، انتقادها از دموکرات‌ها را بیشتر کرده است. او در هفته‌های اخیر بارها به جو بایدن که به عنوان کاندیدای دموکرات‌ها در انتخابات آتی در نظر گرفته می‌شود، تاخته است.

ایسنا

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: