کد خبر: ۸۵۹۰۲۹
تاریخ انتشار: ۰۷ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۳:۳۸
تعداد بازدید: ۱۹۴
رئیس هیأت مدیره سازمان مردم نهاد دیده‌بان شفافیت و عدالت در نامه ای از مصطفی آقامیرسلیم نماینده مردم تهران در مجلس یازدهم خواست اسنادش درباره پرداخت رشوه ۶۵ میلیارد تومانی شهردار سابق تهران به نمایندگان برای توقف تحقیق و تفحص مجلس دهم را ارائه کند.

توکلی در نامه‌ای به میرسلیم: اسناد خود درباره شهرداری تهران را ارائه کنیدرئیس هیأت مدیره سازمان مردم نهاد دیده‌بان شفافیت و عدالت در نامه ای از مصطفی آقامیرسلیم نماینده مردم تهران در مجلس یازدهم خواست اسنادش درباره پرداخت رشوه ۶۵ میلیارد تومانی شهردار سابق تهران به نمایندگان برای توقف تحقیق و تفحص مجلس دهم را ارائه کند.

به گزارش خبرداغ به نقل از روابط عمومی دیده‌بان شفافیت و عدالت، احمد توکلی روز سه شنبه در نامه ای به مصطفی میرسلیم نوشت: جنابعالی دو نوبت به رسانه‌ها اطلاع دادید که آقای دکتر قالیباف برای توقف تحقیق و تفحص مجلس دهم از شهرداری تهران مبلغ شصت‌وپنج میلیارد تومان به برخی نمایندگان رشوه داد تا تلاش کنند که تحقیق و تفحص رأی نیاورد.

بیشتر بخوانید: 

روحانی: دستگاه های دولتی در واگذاری سهام کارخانجات و دارایی های خود تسریع کنند / با برنامه ریزی های انجام شده می توان امیدوار بود، بورس در مسیر حرکتی منطقی و پایدار باشد

 

رئیس هیأت مدیره سازمان مردم نهاد دیده‌بان شفافیت و عدالت افزود: درستی و نادرستی این ادعا در هر دو صورت برای مردم و نظام اهمیت بسیار دارد، دیده‌بان شفافیت و عدالت براساس تکلیف ذاتی و متکی به اساسنامه قانونی‌اش کشف حقیقت در این زمینه را آغاز کرده است. خواهشمند است تمامی اسناد و مدارک خویش را این سازمان مردم نهاد ارائه فرمایید.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: