خبر مهم وزیر راه برای متقاضیان مسکن‌ملی/ چه اتفاقی برای قیمت خانه‌های نهضت ملی مسکن می‌افتد؟
وزیر راه و شهرسازی از آغاز ساخت واحدهای نهضت ملی مسکن شهری بدون آورده متقاضیان خبر داد و گفت: قیمت تمام شده ساخت نهضت ملی مسکن را کاهش می‌دهیم.
دستمزد ۱۴۰۳ ثابت ماند، حق مسکن کارگران افزایش نیافت
نماینده کارفرمایان درباره جلسه روز گذشته شورای عالی کار گفته، جلسه خاصی نبوده و بحثی در خصوص اصلاح دستمزد هم نشد. اینکه نماینده کارگران اعلام کرده بود حق مسکن افزایش پیدا می کند، ما اطلاعی نداریم.
ریزش گسترده قیمت‌ها در بازار خودرو/ آخرین قیمت پژو، تیبا، سمند، شاهین و کوییک + جدول
آخرین قیمت‌ها از بازار خودرو، از ریزش گسترده قیمت‌ها در معاملات روز گذشته حکایت دارد.
مالیات خودروهای لوکس اعلام شد/ مالکان ابن خودروها باید مالیات بدهند
بر اساس احکام مالیاتی بودجه سال ۱۴۰۳، خودروهای بالای ۳ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان نسبت به مازاد بر این مبلغ مشمول مالیات سالانه خودرو به نرخ یک درصد می‌شوند.
رقم واقعی حقوق کارگران مشخص شد/ یک روایت جدید درباره دستمزد ۱۴۰۳ کارگران
بازرس مجمع عالی نمایندگان کارگران کشور با اشاره به اینکه افزایش ۳۵ درصدی دستمزد امسال تأثیری در بالابردن قدرت خرید کارگران ندارد گفت: این دریافتی در زیرجولان افزایش نرخ دلار ناپدید و تبخیر شده است.
انتقادات تند از تیم اقتصادی رئیسی /دولت باید خانه تکانی کند و کل تیم را تغییر دهید /قیمت ارز حباب نیست آقای فرزین /محسن رضایی توان کار ندارد
عضو کمیسیون برنامه و بودجه با انتقاد از تیم اقتصادی دولت رئیسی گفت: دولت باید یک خانه تکانی در تیم اقتصادی خودش انجام دهد و اگر این کار را انجام ندهد مجلس موظف است ورود کند و این مشکل را حل کند.
تذکر یک نماینده مجلس درباره تلاطمات بازار ارز و دستکاری دولت در جداول بودجه ۱۴۰۳ /قالیباف پاسخ داد
رئیس مجلس شورای اسلامی در واکنش به این موضوع که دولت تغییری در جداول برخلاف مصوبات مجلس شورای اسلامی در بخش اول لایحه بودجه داشته است، تصریح کرد: شاید دولت جداول را براساس لایحه و نه مصوبات تنظیم کرده است که براین اساس اصلاحاتی در مجلس شورای اسلامی صورت می‌گیرد که این کار را کمیسیون تلفیق انجام می‌دهد.
خبر مهم یک نماینده درباره کاهش ساعت کاری ادارات/ تعطیلی پنجشنبه‌ها قطعی شد؟
تصمیم ها درباره تعداد روزهای تعطیل و کاهش ساعت اداری کارمندان در حال نهایی شدن است.
هشدار روزنامه جمهوری اسلامی درباره خطر نفوذی ها؛چه کسانی از سفر سردار زاهدی باخبر بودند؟ عامل خیانت را پیدا کنید /به سازنده اس۳۰۰ و اس۴۰۰ اعتماد نکنید
نفوذی را باید در میان خودی‌ها جستجو کرد. در نزدیکترین حلقه دوستان. همان‌ها که می‌شنوند حرف‌ها را. آشنایند با کدها و نشانه‌ها.
فرمانده کل سپاه: اسرائیل هر واکنشی نشان دهد، واکنش ما بسیار سخت تر خواهد بود /عملیات ما محدود بود اما... /عملیات وعده صادق بیش از انتظار موفق بود
فرمانده کل سپاه پاسداران حمله رژیم صهیونیستی از هر نقطه به منافع و شخصیت‌ها و شهروندان ایران را برابر با مورد تهاجم متقابل قرار گرفتن صهیونیست ها خواند.
تفاضل یا رو در رو؛ قانون حل نشده فوتبال ایران
رئیس سازمان لیگ بار دیگر اعلام کرد که تفاضل گل معیار رتبه بندی تیم ها در جدول است.
آمار ویژه ستاره تیم ملی در پرسپولیس
مدافع پرسپولیس به رکورد ۱۰۰ بازی با لباس پرسپولیس رسید.
استقلال دست از بیانیه نویسی بردارد
پیشکسوت استقلال معتقد است که ناراحتی نکونام از داوری منطقی است.
رکورد عجیب فن دایک در آنفیلد
ویرجیل فن دایک برای دومین با در لیگ برتر شکست خانگی با پیراهن لیورپول را تجربه کرد.
شوک سهیل مهدی به پرسپولیس؛ فینال احتمالی بدون گولسیانی!
سهیل مهدی برنامه مقطع پایانی مسابقات لیگ برتر و جام حذفی را اعلام کرد و پرسپولیسی‌ها در صورت رسیدن به مراحل پایانی، مدافع ملی‌پوش خود را در اختیار ندارند.
بهترین رژیم غذایی برای مغز
رژیم‌های غذایی که به کاهش التهاب کمک می‌کنند نیز می‌توانند تأثیر بسزایی در سلامت مغز و سلامت روان داشته باشند.
سه روغن طبیعی برای تسریع رشد مو
استفاده منظم از مواد ارگانیک می‌تواند در افزایش فرایند رشد مو مؤثر باشد. البته این تنها راه نیست! بلکه باید رژیم غذایی متعادل و سبک زندگی سالمی داشته باشید تا به این هدف دست پیدا کنید.
۳ بیماری شایع فصل بهار
حساسیت‌های بهاری، آلرژی فصلی، سرماخوردگی و آنفلوآنزا، آبله مرغان شایع‌ترین بیماری‌های دیده شده در فصل بهار هستند.
یک تکنیک ساده برای کنترل عصبانیت و خشم
نتایج مطالعات نشان می دهد نوشتن احساس خشم روی یک تکه کاغذ و سپس پاره کردن یا دور انداختن آن باعث کاهش احساس خشم می‌شود.
ویروس‌ها کلاهبرداری می‌کنند
تحقیقات اخیر، دنیای اجتماعی جدیدی از ویروس‌ها نمایان کرده؛ دنیایی مملو از فریب، همکاری و توطئه‌ و نشان می‌دهد ویروس‌ها فقط به عنوان عضوی از یک جامعه معنا پیدا می‌کنند.
«نون.خ ۵» پربیننده ترین شد و «زیرخاکی» محبوب ترین
با پایان تعطیلات نوروزی عنوان شد که «زیرخاکی» و «مهمونی»توانست در تعطیلات پربیننده باشد، به نظر می رسد پخش فصل پنجم «نون.خ» بعد از پایان نیمه اول فروردین و در ایام غیر تعطیل بیننده بیشتری را به خود اختصاص داده و از این سریال به عنوان مجموعه پربیننده بهار نام برده شده است.
پادشاه سریال «جومونگ» پس از ۱۵ سال چه شکلی شده است؟ / عکس
جونگ کیونگ هو بازیگر ۴۰ سالۀ کره‌ای است که برای مخاطبان ایرانی به ویژه به خاطر بازی در نقش بزرگسالی شاهزاده هودونگ در سریال جومونگ ۳ (پرنسس جامیونگ) شناخته شده است.
«فراموشی» به دنبال مسائل اخلاقی‌ست/ توجه به مساله عرضه و تقاضای فیلم
کارگردان مستند «فراموشی» که سوژه این مستند پدرش و دوستان گذشته‌ او هستند، درباره اینکه چرا مستندسازان به سوژه‌های خانوادگی خود نمی‌پردازند، توضیحاتی ارائه داد.
خواننده جوانی که در پنج ماه ۲۳۹ کنسرت برگزار کرد
روزگاری در موسیقی پاپ ایران اعلام شد که حامد همایون در پنج ماه ۲۳۹ کنسرت برگزار کرده است؛ آماری که از رکوردی عجیب روایت داشت.
سریال‌های تلویزیون بین دو تا سه میلیون بازدید دارند
طبق آمار تلوبیون «نون.خ» و «هفت سر اژدها» در میان سریال ها همچنان رقیب هم محسوب می‌شوند و برنامه های «محفل» و «زندگی پس از زندگی» هر یک بیش از ۳ میلیون بازدید داشته اند.
آرشیو
آرشیو
آب و هوا
  • ۲۱.۹۹
  • ۲۱.۵۱