کد خبر: ۹۲۴۵۱۰
تاریخ انتشار: ۲۰ تير ۱۴۰۱ - ۱۳:۴۹
تعداد بازدید: ۷۴۲۳
بازیکن تاجیکستانی مد نظر ذوب آهن به توافق نهایی رسید.

توافق نهایی حاصل شد؛ پنجنشبه بازیکن جدید ذوب آهنبه گزارش خبرداغ به نقل از  ایلنا، احسان پنجشنبه، هافبک تاجیکستانی مد نظر ذوب آهن با این باشگاه به توافق کامل رسید و طی روزهای آینده برای امضای قراردادش به ایران سفر می‌کند.

پنجشنبه، بازیکن اسبق تیم استقلال دوشنبه و ملی‌پوش تاجیکستان یک بازیکن راست‌پا و با توانایی بازی در پست هافبک‌مرکزی، دفاعی و راست در آستانه پیوستن به ذوب‌آهن اصفهان قرار دارد.

او پیراهن تیم نوبهار ازبکستان را بر تن داشته و با توجه به پیشنهادی که برای او مطرح شده در چند قدمی حضور در لیگ‌برتر فوتبال ایران قرار گرفته است تا به سومین بازیکن تاجیکی در لیگ ایران تبدیل شود.

پنجشنبه در تابستان گذشته چند پیشنهاد از لیگ‌برتر ایران داشت، اما انتقالش به ایران کنسل شد. پنجشنبه یک‌سال دیگر با باشگاه نوبهار قرارداد دارد، اما باشگاهش می‌خواهد وی را به فروش برساند؛ او از سوی برخی رسانه‌ها در میان با ارزش‌ترین بازیکنان لیگ ازبکستان قرار گرفته بود.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: