اطلاعیه جدید وزارت کار برای یارانه‌بگیران/ این پیامک‌ها جعلی است
وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی ضمن هشدار از مردم خواست به منظور جلوگیری از هر گونه کلاهبرداری به اخبار فاقد اعتبار در این حوزه توجهی نداشته باشند.
اگر با تعطیلی 5شنبه ها ساعت کار کارگران کاهش یابد دستمزدشان هم کم می شود؟
در لایحه‌ای که به موجب آن کاهش ساعت کار و افزایش تعطیلات هفتگی مطرح شده است، نقد و نظرها بیشتر راجع به دو روز تعطیلی و تفاوت تعطیلی شنبه و پنج‌شنبه بوده، اما یک قسمت بسیار مهم‌تر ساعت کاری مشمولان قانون کار است که از نظرها پنهان مانده است و می‌تواند موجب دردسرها و درهم‌ریختگی گسترده شود.
تصمیم جدید دولت درباره تغییر در رقم دستمزد ۱۴۰۳/ وزیر کار درباره حقوق کارگران چه گفت؟
در حالی این روزها بحث بر سر احتمال تغییر در رقم دستمزد داغ شده است که در آخرین خبر از زبان وزیر کار، گفته شده است که آنچه که در آخرین جلسه شورای عالی کار در سال گذشته درباره دستمزد ۱۴۰۳ مصوب شده، اجرایی خواهد شد.
اظهارات جدید وزیر کشور درباره گشت ارشاد، حجاب و توجیه نیروهای فراجا
احمد وحیدی درباره آخرین وضعیت قانون عفاف و حجاب، گفت: هنوز مصوبه نهایی ندارد و در مجلس و شورای نگهبان به مراحل انتهایی و ابلاغ نرسیده است.
خبرهای مهم از مجلس درباره تعطیل شدن روز شنبه و استفتاء از مراجع تقلید
عضو کمیسیون اجتماعی مجلس گفت: وقتی دولت در یک روز مشخصی تعطیل می‌شود، بخش خصوصی هم خودش را وفق می‌دهد و تعطیلی اعمال خواهد شد.
اظهارات عجیب معاون رئیسی درباره تعطیلات آخر هفته/ تعطیلی پنجشنبه‌ها بهتر از ‌شنبه‌هاست؟
نمایندگان به این جمع‌بندی رسیدند که پنجشنبه‌ها به‌طور کامل تعطیل شود؛ چراکه هم مطابق عرف کشور ماست و هم‌اکنون نیز عملا پنجشنبه‌ها نیمه‌تعطیل است و از سوی دیگر روز شنبه یک روز جدی کاری برای ایرانیان به‌حساب می‌آید.
معین الدین سعیدی: کودکان کار و نحیف شدن سفره های مردم مهمتر از بگیر و ببندهای حجاب نیست؟ /دفتر رهبری هم درباره این روش ها در خیابان ها تذکر دادند
نماینده مردم چابهار، ضمن انتقاد از وضعیت فعلی کنترل حجاب در خیابان ها، تاکید کرد: در بحث عفاف و حجاب باید به رویکرد امامین انقلاب رجوع کنیم. اخیرا هم دفتر مقام معظم رهبری به این روش ومدل تذکر دادند.
ناکامی رئیسی در مبارزه با فساد و عمل به وعده‌های انتخاباتی‌اش به روایت میرلوحی /اسم ۲ کارشناس اقتصادی دولت را نام ببرید؟
محمود میرلوحی گفت: در حال حاضر اقتصاد ایران به شدت سیاسی است و از نظر سیاسی عمدتاً به مسائل بین‌المللی، مسائل هسته‌ای و تحریم‌ها گره خورده است و شاهد هستیم که هر اتفاقی هر گوشه دنیا می‌افتد، بر روی مسائل اقتصادی در ایران تاثیر می‌گذارد.
علی دایی شهریار باقی می ماند اگر به فوتبال برنگردد
به تازگی شایعه‌ای منتشر شد که قرار است علی دایی در پایان فصل جای اوسمار ویرا را بگیرد و سرمربی پرسپولیس شود. خوشبختانه دایی این داستان را تکذیب کرد.
عکس‌| نیمار با چهره متفاوت در ورزشگاه الهلال
نیمار برای تماشای بازی برگشت الهلال و العین در لیگ قهرمانان آسیا راهی کینگدام آره‌نا شد.
پاس گل واگذاری استقلال و پرسپولیس را دولت روحانی به ما داده / ما فقط باید هماهنگی‌های نهایی را انجام دهیم
این اطلاع‌رسانی وزیر سابق دولت فعلی است که گفته بود واگذاری استقلال و پرسپولیس در زمان دولت روحانی انجام شد و پروسه به سرانجام رسیدنش در دولت فعلی به بیش از دو و نیم سال رسید.
مزایده رسمی استقلال و پرسپولیس آغاز شد
مزایده رسمی دو باشگاه استقلال و پرسپولیس امروز در بازار پایه فرابورس آغاز شد.
تذکر جدی جواد نکونام به ستاره استقلال
صحبت‌های اخیر سیدحسین حسینی، سرمربی تیم استقلال را نگران کرد.
با این نوشیدنی‌ها قند و شکر را کنار می‌گذارید
انتخاب نوشیدنی‌هایی که شیرینی طبیعی و فواید تغذیه‌ای را ارائه می‌دهند، می‌تواند به کاهش هوس به شیرینی و در عین حال به سلامت کلی کمک کند
کاهش وزن ناگهانی سبب این بیماری می‌شود
یک متخصص طب سنتی گفت: اگر میزان کاهش وزن خیلی زیاد و طی مدت زمانی کم اتفاق افتد، عوارض بسیار زیادی دارد که یکی از عوارض شایع کاهش وزن سریع، کبد چرب است که می‌تواند منجر به بیماری‌های حاد و کبدی دیگری نیز شود.
۶ دمنوش‌ عالی برای داشتن پوستی شفاف
اگر قصد دارید بدون استفاده از انواع کرم‌های مختلف، به پوستی روشن و شاداب دست پیدا کنید، دمنوش‌های گیاهی متنوعی وجود دارد که این کار را برایتان انجام می‌دهند.
درمان یبوست با این روش ساده
نوشیدن مقدار کافی آب می‌تواند سبب رفع یبوست باشد.
۵ روش برای تسکین علائم آلرژی فصلی
عطسه، آبریزش بینی، آبریزش و خارش چشم‌ها و دیگر عوارض ناشی از آلرژی‌های بهار ممکن است این فصل را به کامتان تلخ کند و مانع از این شود که از سرسبزی و هوای مطبوع بهاری لذت کامل ببرید.
جشنواره فیلم کن ۱۳ فیلم را بر فهرست فیلم‌هایش افزود
جشنواره فیلم کن ۲۰۲۴ فیلم‌های جدیدی را به بخش رقابتی و دیگر بخش‌های این دوره افزود.
جوانی که متهم به ترغیب زهره فکورصبور به خودکشی بود تبرئه شد
شامگاه سه‌شنبه 10 اسفند سال 1400 گزارش مرگ مشکوک خانم بازیگر معروف به بازپرس کشیک قتل پایتخت اعلام شد.
بازیگر پیشکسوت زیر تیغ جراحی رفت
صفا آقاجانی صداپیشه و بازیگر پیشکسوت سینما، تئاتر و تلویزیون زیر تیغ جراحی رفت.
بیماری ترانه علیدوستی چیست؟/ جزئیات
ترانه علیدوستی دچار بیماری به نام سندرم (Drug Rash with Eosinophilia and Systemic Symptoms) با نام اختصاری (DRESS) شده است که یک نوع واکنش شدید ناشی از حساسیت به مصرف برخی داروها است.
عضو گروه نجات که بازیگر «نون.خ» شد/ کولبری در قسمت های بعدی سریال
بازیگر نقش کاووس در سریال «نون.خ» درباره چگونگی حضورش در این سریال توضیح داد و بیان کرد که پیش از این ۳۰ سال در گروه نجات بوده و از طریق هلی کوپتر به مردم امدادرسانی کرده است.
آرشیو
آرشیو
آب و هوا
  • ۱۳.۹۹
  • ۱۱.۷۹