تصمیم جدید دولت درباره تغییر در رقم دستمزد ۱۴۰۳/ وزیر کار درباره حقوق کارگران چه گفت؟
در حالی این روزها بحث بر سر احتمال تغییر در رقم دستمزد داغ شده است که در آخرین خبر از زبان وزیر کار، گفته شده است که آنچه که در آخرین جلسه شورای عالی کار در سال گذشته درباره دستمزد ۱۴۰۳ مصوب شده، اجرایی خواهد شد.
اطلاعات غلطی که دولت در باره کاهش نرخ بیکاری می دهد، فقط حلوا حلوا گفتن است؛ با آن دهان شیرین نمی شود
شاید شما هم این روزها اخباری را درباره کاهش نرخ بیکاری برای اولین بار بعد از دهه‌ها تجربه افزایش این شاخص شنیده باشید؛ آیا این اخبار می‌تواند قابل استناد باشد؟
زمان دقیق افزایش حقوق بازنشستگان ۱۴۰۳ اعلام شد/ مدیرعامل تامین‌اجتماعی درباره حقوق مستمری‌بگیران چه گفت؟
مدیرعامل سازمان تأمین اجتماعی با بیان اینکه افزایش حقوق بازنشستگان تامین اجتماعی از ماه آینده اعمال می‌شود، گفت: ما به التفاوت فروردین در خرداد ماه به حساب بازنشستگان واریز خواهد شد.
احتمال تغییر در رقم دستمزد ۱۴۰۳ کارگران قوت گرفت؟/ اعلام جزییات
بین فاکتورهای تعیین‌کننده عدد دریافتی کارگران اعم از حق عائله‌مندی، خواروبار و… تنها حق مسکن است که پس از تصویب در شورای عالی کار برای اجرا باید به تصویب هیأت دولت نیز برسد.
خبر جدید وزیر کار درباره تعداد تعطیلات آخر هفته/ تعطیلی پنجشنبه‌ها شامل کارگران هم می‌شود؟
وزیر کار در جمع خبرنگاران به سوالاتی درخصوص طرح فجرانه یارانه، تعطیلی پنجشنبه‌ها برای بخش خصوصی و وضعیت لایحه واگذاری تعیین دستمزد پاسخ داد.
ناکامی رئیسی در مبارزه با فساد و عمل به وعده‌های انتخاباتی‌اش به روایت میرلوحی /اسم ۲ کارشناس اقتصادی دولت را نام ببرید؟
محمود میرلوحی گفت: در حال حاضر اقتصاد ایران به شدت سیاسی است و از نظر سیاسی عمدتاً به مسائل بین‌المللی، مسائل هسته‌ای و تحریم‌ها گره خورده است و شاهد هستیم که هر اتفاقی هر گوشه دنیا می‌افتد، بر روی مسائل اقتصادی در ایران تاثیر می‌گذارد.
ابراهیم رئیسی به سرنوشت احمدی نژاد دچار خواهد شد؟ /رئیسی شجاعانه بگوید آقای ساداتی نژاد چرا حذف شد
یک نماینده ادوار مجلس گفت: «آقای رئیسی اگر می‌خواهد دچار سرنوشت احمدی‌نژاد نشود که می‌شود، باید هیچ اغماضی نکند. برایش همه یکسان باشند و اصلاً هم نگران نباشد. هر کسی تخلف کرد، محاکمه‌اش کند. می‌خواهد دامادش باشد، برادر همسرش باشد، وزیرش باشد، هر کسی که باشد با وی برخورد کند.»
پس از حمله ایران علیه اسرائیل، مسئولان به این چند نکته توجه کنند! /توصیه های دلسوزانه علی ربیعی
سخنگوی دولت روحانی، در کانال تلگرامی خود نوشت: واقعا من درک نمی‌کنم چگونه است که تا مردم ایران به رغم روایت سازیهای مختلف در مقابله با رژیم اسرائیل، حس خوب و غرورآمیزی پیدا می‌کنند ناگهان جریانی جامعه را به تقابل می‌کشاند.
قالیباف در مرحله دوم انتخابات مجلس هم بازنده اصلی است/ فهرست ناقص احتمالاً اقبال کمتری خواهد داشت
مجتبی شاکری، دبیرکل جمعیت جانبازان انقلاب اسلامی درباره رقابت داخلی اصولگرایان در مرحله دوم انتخابات مجلس در تهران توضیحاتی داده است.
معین الدین سعیدی: کاش رئیسی، بلوچ بود / با دلار ۶۷، ۶۸ هزار تومانی چه بلایی سر سفره مردم می آید؟
نماینده چابهار گفت: شاخص‌های اقتصادی حرف می‌زنند و نمی‌شود منکر شد که نرخ دلار به ۷۰ هزار تومان رسیده‌ است. افزایش قیمت دلار در قیمت تمام کالاها و خدمات اثر خود را نشان می‌دهد لذا صرفا با سفیدنمایی و این‌که بگوییم مشکلی وجود ندارد اتفاقی رخ نمی‌دهد و صورت مسئله به قوت خود باقی است.
مزایده رسمی استقلال و پرسپولیس آغاز شد
مزایده رسمی دو باشگاه استقلال و پرسپولیس امروز در بازار پایه فرابورس آغاز شد.
تذکر جدی جواد نکونام به ستاره استقلال
صحبت‌های اخیر سیدحسین حسینی، سرمربی تیم استقلال را نگران کرد.
مصاحبه جنجالی کار دست پیشکسوت استقلال داد
کمیته اخلاق فدراسیون فوتبال مدافع پیشین استقلال را برای ارائه توضیحات درباره اظهاراتش پس از دیدار استقلال - شمس آذر، فراخواند.
این استقلال،استرس پرسپولیس را دارد
پیشکسوت استقلال معتقد است که تا پایان فصل راه زیادی باقیمانده است و نمی توان از حالا قهرمان را حدس زد.
پرسپولیس و یک رکورد جالب
پرسپولیس دو بار و استقلال یک بار در فصل جاری لیگ برتر بازنده شده اند.
کاهش وزن ناگهانی سبب این بیماری می‌شود
یک متخصص طب سنتی گفت: اگر میزان کاهش وزن خیلی زیاد و طی مدت زمانی کم اتفاق افتد، عوارض بسیار زیادی دارد که یکی از عوارض شایع کاهش وزن سریع، کبد چرب است که می‌تواند منجر به بیماری‌های حاد و کبدی دیگری نیز شود.
۶ دمنوش‌ عالی برای داشتن پوستی شفاف
اگر قصد دارید بدون استفاده از انواع کرم‌های مختلف، به پوستی روشن و شاداب دست پیدا کنید، دمنوش‌های گیاهی متنوعی وجود دارد که این کار را برایتان انجام می‌دهند.
درمان یبوست با این روش ساده
نوشیدن مقدار کافی آب می‌تواند سبب رفع یبوست باشد.
۵ روش برای تسکین علائم آلرژی فصلی
عطسه، آبریزش بینی، آبریزش و خارش چشم‌ها و دیگر عوارض ناشی از آلرژی‌های بهار ممکن است این فصل را به کامتان تلخ کند و مانع از این شود که از سرسبزی و هوای مطبوع بهاری لذت کامل ببرید.
این ادویه باعث کاهش کلسترول خون می‌شود
دارچین به مشکل مقاومت به انسولین غلبه می‌کند و سطح قند خون را پایین می‌آورد
بازیگر پیشکسوت زیر تیغ جراحی رفت
صفا آقاجانی صداپیشه و بازیگر پیشکسوت سینما، تئاتر و تلویزیون زیر تیغ جراحی رفت.
بیماری ترانه علیدوستی چیست؟/ جزئیات
ترانه علیدوستی دچار بیماری به نام سندرم (Drug Rash with Eosinophilia and Systemic Symptoms) با نام اختصاری (DRESS) شده است که یک نوع واکنش شدید ناشی از حساسیت به مصرف برخی داروها است.
عضو گروه نجات که بازیگر «نون.خ» شد/ کولبری در قسمت های بعدی سریال
بازیگر نقش کاووس در سریال «نون.خ» درباره چگونگی حضورش در این سریال توضیح داد و بیان کرد که پیش از این ۳۰ سال در گروه نجات بوده و از طریق هلی کوپتر به مردم امدادرسانی کرده است.
عکس | استایل خبرساز همسر بهرام رادان با کلاه کابویی و شلوار پلنگی
مینا مختاری، همسر بهرام رادان که معمولا آیتم‌های جذابی را در استایلش به کار برده و با تیپ‌های متفاوتش می‌درخشد، در استایل‌ جدیدش که در اینستاگرام منتشر کرده نیز با کلاه‌های لبه‌دار و بامزه‌ای دیده شده است.
ترانه علیدوستی به یک بیماری با منشا نامشخص مبتلا شده است
مادر ترانه علیدوستی در صفحه‌ی شخصی خود در اینستاگرام اعلام کرد که این بازیگر مشهور به «بیماری سختی» مبتلا شده، اما اکنون «خوب» است.
آرشیو
آرشیو
آب و هوا
  • ۱۳.۹۹
  • ۱۱.۷۹