کد خبر: ۹۰۷۴۳۰
تاریخ انتشار: ۱۴ دی ۱۴۰۰ - ۱۸:۱۹
تعداد بازدید: ۳۰۲
فاطمه محمدبیگی رئیس فراکسیون جوانی جمعیت و حمایت از خانواده مجلس شورای اسلامی گفت : قانون مرخصی ۹ ماهه زایمان لازم‌الاجراست و به جد پیگیر اجرای این قانون هستیم.

برئیس فراکسیون جوانی جمعیت مجلس: قانون مرخصی ۹ ماهه زایمان لازم‌الاجراسته گزارش خبرداغ به نقل از ایرنا: رئیس فراکسیون جوانی جمعیت و حمایت از خانواده مجلس شورای اسلامی گفت : قانون مرخصی ۹ ماهه زایمان لازم‌الاجراست و به جد پیگیر اجرای این قانون هستیم.

فاطمه محمدبیگی با اعلام این مطلب افزود: براساس پیگیری‌ها در کمیسیون مشترک جوانی جمعیت و حمایت از خانواده و قانون راهبردی حمایت از خانواده، مرخصی ۹ماهه زایمان قانون است و همه دستگاه ها باید این قانون را اجرا کنند.

نماینده مردم قزوین، آبیک و البرز در مجلس شورای اسلامی یادآورشد: نمایندگان مجلس نیز به عنوان خادمان مردم در خانه ملت به جد پیگیر اجرای این قانون هستند.

وی افزود: با توجه به اینکه این بند قانونی شده است و در سال ۱۴۰۰ چندین مذاکره در خصوص این بند با دستگاه‌های مختلف متولی انجام شده تا شرایط اجرای آن انجام شود لذا اگر دستگاهی از این قانون استنکاف کند و آن را اجرا نکند مجرم خواهد بود.

محمدبیگی اظهار کرد: ما نیز در کمیسیون اصل ۹۰ پذیرای همه افرادی هستیم که در این زمینه شکایت دارند.

رییس فراکسیون جوانی جمعیت و حمایت از خانواده مجلس شورای اسلامی گفت: براساس مواد آخر قانون حمایت از خانواده دستگاه های مختلف باید آیین نامه ها و ضوابط اجرایی ، اداری و مالی مرتبط با احکام این قانون را برای حمایت از فرزندآوری به کار گیرند و گزارش عملکردشان را مرتب به مجلس و نهادهای ذیربط ارائه دهند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: