کد خبر: ۹۰۷۵۰۴
تاریخ انتشار: ۱۵ دی ۱۴۰۰ - ۱۱:۰۱
تعداد بازدید: ۲۶۶
با رأی نمایندگان مجلس شورای اسلامی، زهره‌سادات لاجوردی و فاطمه رحمانی به عنوان اعضای ناظر مجلس در ستاد ملی جمعیت انتخاب شدند.

2 عضو ناظر مجلس در ستاد ملی جمعیت انتخاب شدندبه گزارش خبرداغ به نقل از فارس، در جلسه علنی صبح امروز مجلس شورای اسلامی نتیجه انتخابات انجام شده برای تعیین اعضای ناظر مجلس در ستاد ملی جمعیت که روز گذشته رأی‌گیری آن صورت گرفت، اعلام شد.

برای این انتخابات، کمیسیون فرهنگی مجلس زهره‌سادات لاجوردی نماینده مردم تهران و امیرحسین بانکی‌پور نماینده مردم اصفهان را پیشنهاد کرده بود که زهره‌سادات لاجوردی با 104 رأی از سوی نمایندگان انتخاب شد.

همچنین کمیسیون اجتماعی نیز فاطمه رحمانی نماینده مردم مشهد و فاطمه قاسم‌پور نماینده مردم تهران را به صحن مجلس معرفی کرد که با انصراف قاسم‌پور، فاطمه رحمانی با 182 رأی از سوی نمایندگان به عنوان عضو ناظر مجلس در ستاد ملی جمعیت انتخاب شد.

انتهای پیام/

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: