کد خبر: ۹۰۷۹۲۰
تاریخ انتشار: ۲۰ دی ۱۴۰۰ - ۱۳:۱۱
تعداد بازدید: ۲۹۴
دبیرکل حزب اتحاد ملت ایران گفت: حزب اتحاد ملت کنش گری های سیاسی خود را در جمهوری اسلامی ایران پیگیری می کند نه بر جمهوری اسلامی و از کنش‌گری سیاسی در انتخابات 98 و 1400 سر باز نزده است.

آذر منصوری: به دنبال کنش گری سیاسی در جمهوری اسلامی هستیم نه بر جمهوری اسلامیبه گزارش خبرداغ به نقل از فارس، آذر منصوری دبیرکل حزب اتحاد ملت ایران امروز (دوشنبه 20 دی ماه) در نشست خبری در بخشی از پاسخ خود به این سوال خبرنگار سیاسی خبرگزاری فارس که پرسید « با توجه به اینکه حزب اتحاد ملت ایران در زمان انتخابات ریاست جمهوری 1400 و همچنین انتخابات مجلس یازدهم از هرگونه کنش گری در انتخابات سر باز زد و استراتژی حزب شما چیست؛ می خواهد در جمهوری اسلامی فعالیت کنید یا بر جمهوری اسلامی؟»، اظهار داشت: ما از کنش‌گری سیاسی در انتخابات 98 و 1400 سر باز نزدیم.

وی افزود: ما در انتخابات‌های سال 98 و 1400 مشارکت فعال داشتیم و حتی برای انتخابات مجلس کاندیدا معرفی و حرکت جمعی داشتیم. ما در قالب جبهه اصلاحات ایران با شعار جامعه قدرتمند و توانمند و با رویکرد مشارکت فعال داشتیم و حتی کمیسیون حزب اتحاد ملت ایران از کارشناسان دعوت کرد تا بخش‌های مختلف را تلفیق کند.

منصوری با تاکید بر اینکه ما به دنبال کنش‌گری سیاسی در جمهوری اسلامی هستیم ادامه داد: ما باید چه کار می کردیم دیگر؟ وقتی نامزد حداقلی و حداکثری ما رد صلاحیت شده حجت بر ما تمام است.  وقتی نامزد نداریم در انتخابات چه کنیم؟

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: