کد خبر: ۹۰۸۰۵۸
تاریخ انتشار: ۲۱ دی ۱۴۰۰ - ۱۳:۱۱
تعداد بازدید: ۲۳۶
نماینده رشت در مجلس گفت: کمبود سیمان و فولاد و عدم ثبات قیمت ها باعث ایجاد دغدغه و دلسرد شدن افراد برای ساخت مسکن شده است؛ انحصارگرایی ها باید از بین برود و شفاف سازی شود.

نماینده مجلس: معلوم نیست تسهیلات مسکن از چه محلی باید دریافت شودبه گزارش خبرداغ به نقل از  فارس، محمدرضا احمدی نماینده مردم رشت در مجلس شورای اسلامی در جلسه علنی امروز (سه شنبه 21 دی) مجلس شورای اسلامی بعد از قرائت گزارش کمیسیون عمران در زمینه اجرای قانون جهش تولید مسکن اظهار داشت: تصویب قانون جهش تولید مسکن  امیدی را در بین محرومان و مستضعفان ایجاد کرده است، طبق ماده 107 آیین نامه داخلی مجلس و اصل 31 قانون اساسی ؛ داشتن مسکن متناسب با نیاز افراد حق هر فرد و خانوار ایرانی است.

وی افزود: همه پای کار آمدند تا دغدغه های ملتی را که پای انقلاب بودند را برطرف نمایند. در قانون جهش تولید مسکن اشاره شد که دولت باید مسکن کارگران و روستاییان را تامین کند، این افراد کم برخوردار هستند.

نماینده مردم رشت در مجلس تصریح کرد: باید دولت و وزارت  راه رفع موانع تولید را در دستور کار قرار دهند. تاکنون مشخص نیست که صندوق ملی مسکن تشکیل شده یا خیر. این موضوع در هاله ای از ابهام قرار دارد. بسیاری از افراد به ما مراجعه می کنند که براساس قانون مجلس باید از چه محلی تسهیلات دریافت کنند. تاکنون نتوانسته ایم پاسخ مشخصی به این سوال ارائه کنیم.

احمدی با اشاره به اینکه براساس تبصره 2 ماده 3 قانون جهش تولید مسکن، سازوکار تامین مصالح مشخص شده است، گفت: کمبود سیمان و فولاد و عدم ثبات قیمت ها باعث ایجاد دغدغه و دلسرد شدن افراد شده است. انحصارگرایی ها باید از بین برود و شفاف سازی شود، دولت نیز باید تفاوت بین خود و بخش خصوصی را مشخص کند.

انتهای پیام/

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: