کد خبر: ۹۰۸۰۳۳
تاریخ انتشار: ۲۱ دی ۱۴۰۰ - ۱۰:۱۸
تعداد بازدید: ۲۰۲
نماینده خمینی شهر در مجلس گفت: باید افتخاری که دولت و وزارت بهداشت در واکسیناسیون و مبارزه با کرونا آفریدند در مجلس به صورت یک گزارش کامل ارائه شود تا این عملکرد زیر سوال نرود.

دولت و وزارت بهداشت در واردات واکسن و مبارزه با کرونا افتخار آفریدندبه گزارش خبرداغ به نقل از  فارس، حجت‌الاسلام محمدتقی نقدعلی نماینده خمینی شهر در مجلس شورای اسلامی در جلسه علنی امروز (سه شنبه 21 دی) مجلس شورای اسلامی در تذکری اظهار داشت: جا داشت هیات رئیسه تصمیم بگیرد و از وزیر بهداشت دعوت کند تا در مجلس حضور پیدا کند و درخصوص کسب افتخار دولت در واکسیناسیون و مبارزه با کرونا گزارش دهد، ما یادمان نرفته که در گذشته چه بلایی سر مردم بخاطر کرونا می آمد و چطور فوج فوج می مردند و کسی نبود که قصه کرونا را مدیریت کند.

وی افزود: یادمان نرود در گذشته در قصه مدیریت دانشگاه علوم پزشکی چه اتفاقاتی می افتاد و در مدیریت کلان اقتصاد چه وضعیتی بود، چه شده است که امروز یک وزیر آمده و یک بچه حزب اللهی را سر کار می گذارد، دادمان در می آید؟ آیا واقعا دلتان برای بهداشت و درمان سوخته است؟

نماینده مردم خمینی شهر در مجلس یازدهم تصریح کرد: چرا زمانی که باید این حرف ها را می زدید، نمی زدید و زمانی که اقتصاد ما به تاراج رفت و دامادها و برادرها می آمدند و پست می گرفتند و آلاف و اولوف می کردند و زمانی که خودشان در مسند بودند، برای جراحی به خارج می رفتند، سکوت می کردند؟

نقدعلی گفت: من تقاضا می کنم همانطور که بعد و سه ماه و نیم قصه کرونا امروز به یک افتخار ملی تبدیل شده و کشورهای مدعی دارند فوج فوج کشته می دهند اما به این جایگاه رسیدیم، مطالب ، مطالب درستی بود، اما ما زمانی که باید داد می زدیم، داد نزدیم، اما امروز برای برخی اغراض مطالبی را می گوییم.

محمدباقر قالیباف رئیس مجلس شورای اسلامی در پاسخ به این تذکر گفت: موضوع مقابله با کرونا جای تقدیر دارد؛ اگر ضعفی هم در وزارتخانه ای وجود دارد و نماینده ای سوال دارد باید آن را مطرح کنیم و اساساً مجلس برای این است که از کارهای خوب حمایت کند و اشکالات را تذکر داده و پیگیری کند.

انتهای پیام/ 

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: