کد خبر: ۹۰۸۰۶۷
تاریخ انتشار: ۲۱ دی ۱۴۰۰ - ۱۴:۰۰
تعداد بازدید: ۲۵۵
عضو مجمع نمایندگان استان خراسان رضوی در مجلس گفت: با توجه به اصلاح ارز ترجیحی، وزارت جهاد کشاورزی از همین الان برای تمرکززدایی از واردات خوراک دام و طیور اقدام کند تا در این حوزه به چالش برنخوریم.

وزارت جهاد برای تمرکززدایی از واردات خوراک دام و طیور اقدام کندبه گزارش خبرداغ به نقل از  فارس، محمد صفایی نماینده مردم گناباد و بجستان در مجلس شورای اسلامی در جلسه علنی امروز مجلس و در تذکر شفاهی به وزیر جهاد کشاورزی اظهار داشت: با توجه به حذف ارز ترجیحی، از همین حالا با تمرکززدایی از واردات خوراک دام و طیور، دقت کنید که همه سرمایه‌های اجتماعی را در استان‌ها پای کار بیاورید تا در این حوزه با چالش مواجه نشویم.

وی همچنین خطاب به وزیر نیرو، خواستار برنامه‌ریزی برای تامین منابع آبی پایدار با توجه به خشکسالی‌های پی در پی در مناطق مختلف کشور شد.

عضو مجمع نمایندگان استان خراسان رضوی در مجلس در پایان خطاب به وزیر نفت تأکید کرد: در شرایط کنونی که مسأله تولید اهمیت اساسی دارد، برای تامین گاز واحدهای تولیدی به ویژه صنایع آجرپزی و مصالح ساختمانی اقدام کنید تا بخش تولید آسیب نبیند.

انتهای پیام/

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: