کد خبر: ۹۰۸۰۳۲
تاریخ انتشار: ۲۱ دی ۱۴۰۰ - ۱۰:۰۳
تعداد بازدید: ۲۵۷
عضو کمیسیون بهداشت مجلس با انتقاد از عملکرد برخی پزشکان در دریافت هزینه های کلان برای انجام عمل جراحی، تاکید کرد که افراد مدعی دفاع از خون شهدا و شهید سلیمانی مانند آنان عمل کنند.

نماینده مجلس: پزشکی که بابت یک عمل ۳۰ میلیون می‌گیرد به مناطق محروم نمی‌رودبه گزارش خبرداغ به نقل از فارس، مسعود پزشکیان عضو کمیسیون بهداشت مجلس شورای اسلامی در جلسه علنی امروز (سه شنبه 21 دی) مجلس شورای اسلامی، در اخطاری اظهار داشت: بنده مسئول اکیپ های اضطراری جبهه ها بودم و لشکر عاشورا هیچ عملیاتی نداشته که ما یا دوستانمان آنجا نباشیم، بنابراین تمام زندگی ما برای انقلاب و جانبازان است.

وی با بیان اینکه کسی که ادعای جانبازی و پیمودن راه شهید سلیمانی را می کند، لطفا مثل آنها نیز راه برود، تصریح کرد: برخی وقتی که باید برای دولت کار کنند بیرون رفتند و چند میلیارد سرمایه زدند، آیا این دفاع از جانباز است؟ اگر مرد هستید برای خدمت به مردم از خود و پول خود بگذرید، این گوی و این میدان!

نماینده تبریز در مجلس با تاکید بر اینکه مطالبی که بیان کرده است در حمایت از محرومان بوده است، یادآور شد: مطالبی که بیان کردیم به معنای این نیست که کارکرد وزارت بهداشت در زمان کرونا نامطلوب بوده است، بلکه به این دلیل بیان شد که بهتر عمل شود. از سوی دیگر در شرایطی که تعدادی از پزشکان مبالغ ۳۰ میلیونی برای یک عمل دریافت می کنند، چطور می توان به یک پزشک گفت در ازای دریافت 8 میلیون تومان به شهرستان برود و حق هم ندارد از آنجا خارج شود؟ در این شرایط او هم نسبت به شهدا و هم انقلاب هم به فردی که مدعی دفاع از حقوق شهداست، بدبین می شود.

پزشکیان گفت: ما برای حمایت از محرومان، انقلاب و خون شهدا آماده ایم و تا آخرین قطره خون خود در راه دفاع از انقلاب و خون شهدا خدمت می کنیم.

انتهای پیام/ 

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: