کد خبر: ۸۶۹۰۳۸
تاریخ انتشار: ۲۰ آبان ۱۳۹۹ - ۱۹:۲۲
تعداد بازدید: ۳۱۸
در پایان معاملات امروز، شاخص کل بورس پس از افت سه هزار و ۲۱۱واحدی (۰.۲درصد) در ارتفاع یک میلیون و ۲۱۱هزار واحد قرار گرفت و همچنین شاخص کل هم‌وزن با کاهش ۰.۳درصدی مواجه شد.

به گزارش خبرداغ ، در پایان معاملات امروز، شاخص کل بورس پس از افت سه هزار و ۲۱۱واحدی (۰.۲درصد) در ارتفاع یک میلیون و ۲۱۱هزار واحد قرار گرفت و همچنین شاخص کل هم‌وزن با کاهش ۰.۳درصدی مواجه شد.

آخرین قیمت ۹۹نماد حداقل سه درصد نسبت به قیمت روز قبل آن‌ها افزایش یافته و ۳۸۵نماد با کاهش بیش از سه درصدی قیمت همراه بوده‌اند.

ارزش کل معاملات خرد بورس و فرابورس نیز در مجموع از رقم ۶هزار و ۴۶۰میلیارد تومان عبور کرد.

حقیقی‌ها امروز در حدود ۷۶۰میلیارد تومان نقدینگی از بازار خارج کردند. نماد‌های «خودرو»، «خساپا»، «حکشتی»، «فولاد»، «سیتا»، «خگستر» و «فملی» در گروه پرتراکنش‌های بورس و نماد‌های «گدنا»، «شاروم»، «بپیوند»، «بگیلان»، «ذوب»، «آریا» و «رافزا» در گروه پرتراکنش‌های فرابورس قرار گرفتند.

 

 

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: