کد خبر: ۸۶۹۵۶۲
تاریخ انتشار: ۲۶ آبان ۱۳۹۹ - ۱۰:۴۸
تعداد بازدید: ۱۵۳
نائیب‌رئیس کمیسیون برنامه و بودجه و محاسبات مجلس شورای اسلامی از جلسه با حقوق‌دانان شورای نگهبان برای رفع ایردات «طرح الزام دولت برای پرداخت یارانه کالاهای اساسی» خبر داد.

برگزاری جلسه با حقوق‌دانان شورای نگهبان برای رفع ایردات «طرح الزام دولت برای پرداخت یارانه کالاهای اساسی»به گزارش خبرداغ، محمدرضا میرتاج الدینی در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا، درباره رد «طرح الزام دولت برای پرداخت یارانه کالاهای اساسی» گفت: طرح تامین کالاهای اساسی به طوری کلی از سوی شورای نگهبان رد نشده است بلکه ایراداتی گرفته شده که باید آن‌ها را اصلاح کنیم.

نائیب رئیس کمیسیون برنامه و بودجه و محاسبات مجلس شورای اسلامی یادآور شد: همیشه طرح‌های مجلس در رفت و آمد با شورای نگهبان است .

وی ادامه داد: از حقوق‌دانان شورای نگهبان دعوت شده است تا در جلسه امروز و فردای کمیسیون برنامه و بودجه حضور پیدا کنند تا ایراداتی که به طرح گرفته شده اصلاح شوند و مجدداً به صحن بازگردد.

میرتاج‌الدینی درباره ایرادات شورای نگهبان به «طرح الزام دولت برای پرداخت یارانه کالاهای اساسی» نیز گفت: عمده خواسته شورای نگهبان این است که مشخص شود محل تامین منابع از دارایی‌های دولت کجا و چگونه باید صورت بگیرد؛ در واقع شورا از مجلس خواسته است یک تعینی را برای این منابع مشخص کند.

وی خاطر نشان کرد: دولت می‌تواند از بازار سرمایه مانند دارایی دوم این محل‌ها رامشخص کند.

نماینده مردم تبریز، آذرشهر و اسکو تاکید کرد:باتوجه به شرایط کشور، مشکلات اقتصادی و معیشتی و تورم و گرانی، وجود چنین طرح‌هایی لازم است؛ چرا که نه تنها درآمد مردم فرقی نکرده بلکه قدرت خرید آنان نیز کاهش پیدا کرده است؛ بنابراین چنین طرح‌هایی با عنوان یارانه کالای اساسی که به کارت یارانه افراد واریز می‌شود کمک بسیار شایانی به تهیه اقلام  ضروری و اساسی می‌کند.

 

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: