کد خبر: ۸۶۹۳۲۷
تاریخ انتشار: ۲۴ آبان ۱۳۹۹ - ۱۲:۳۷
تعداد بازدید: ۲۰۳
شاخص کل بورس اوراق بهادار تهران در نخستین ساعت بازار ۲.۱درصد رشد داشت، شاخص هم‌وزن نیز ۰.۹درصد صعود کرد.

نمای بورس امروز در پایان نیمه اول معاملات/ تعادل بازار نزدیک‌تر از گذشتهبه گزارش خبرداغ به نقل از اقتصادآنلاین – هانا پاکمند؛ در ساعت ۱۰ و ۴۵دقیقه شاخص کل بورس پس از رشد ۲۶هزار و ۱۴۶واحدی (۲.۱درصد) در ارتفاع یک میلیون و ۲۴۷هزار واحد قرار گرفت و همچنین شاخص کل هم‌وزن با افزایش ۰.۹درصدی مواجه شد.

آخرین قیمت ۲۸۸نماد حداقل سه درصد نسبت به قیمت روز قبل آن‌ها افزایش یافته و ۱۷۰نماد با کاهش بیش از سه درصدی قیمت همراه بوده‌اند.

ارزش کل معاملات خرد بورس و فرابورس نیز در مجموع تقریبا از رقم چهار هزار و ۵۰۰میلیارد تومان عبور کرد.

بیشتر بخوانید: 

1

حقیقی‌ها تا ساعت مورد اشاره رقمی در حدود ۱۶۰میلیارد تومان نقدینگی از بازار خارج کردند. نمادهای «سیتا»، «ونیرو»، «غزر»، «امین»، «آبادا»، «وساپا» و «ثبهساز» در گروه پرتراکنش‌های بورس و نمادهای «پیزد»، «وپویا»، «زملارد»، «بپیوند»، «شاروم»، «گدنا» و «بگیلان» در گروه پرتراکنش‌های فرابورس قرار گرفتند.

2

 

 
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: