کد خبر: ۸۶۹۸۴۲
تاریخ انتشار: ۲۸ آبان ۱۳۹۹ - ۱۳:۴۹
تعداد بازدید: ۱۷۸
افراد حقیقی هزار و ۷۰میلیارد تومان وارد بازار سهام کردند که بیشترین ورود پول حقیقی به بورس یا فرابورس مربوط به گروه فرآورده‌های نفتی و همچنین سهام کاما بود.

بیشترین تغییر مالکیت حقیقی و حقوقی در بورس امروز/ بازگشت امید به حقیقی‌ها و تزریق هزار میلیارد تومان به بازاربه گزارش خبرداغ به نقل از اقتصاد آنلاین – سارینا امامی؛ حقیقی‌ها حدود هزار و ۷۰میلیارد تومان وارد بازار سهام کردند.ارزش کل معاملات خرد ۱۱هزار و ۶۵۰میلیارد تومان بود، افراد حقیقی ۸۹درصد یعنی ۱۰هزار و ۳۷۰میلیارد تومان سهام خریدند و مازاد خریدشان ۹درصد از کل معاملات شد.

بیشترین ورود پول حقیقی به بورس و فرابورس در سه گروه «فرآورده‌های نفتی»، «خودرو و ساخت قطعات» و «محصولات شیمیایی» رقم خورد در حالی که برآیند معاملات گروه‌های «بیمه و صندوق بازنشستگی» و «انبوه سازی، املاک و مستغلات» به نفع حقوقی‌ها تمام شد.

سه نماد «کاما»، «خودرو» و «فولاد» لقب بیشترین افزایش سهام حقیقی را به خود اختصاص دادند، توجه حقوقی‌ها نیز بیشتر به «بنو»، «وشهر» و «بپاس» معطوف بود.

 

مالکیت حقیقی در ترکیب سهامداری شرکت باما معادل ۷۵میلیارد تومان افزایش یافت و از سوی دیگر سهامداران حقوقی بیمه تجارت نو با برتری ۵۶میلیارد تومانی ابتکار عمل را در دست گرفتند.

امروز افزایش سهام حقیقی‌ها در ۱۶۹ نماد و افزایش سهام حقوقی‌ها در ۷۱ نماد به بیش از یک میلیارد تومان رسید که جمع تغییر مالکیت دسته اول هزار و ۴۴۰میلیارد تومان و تغییر مالکیت دسته دوم ۳۶۰میلیارد تومان بود.

بورس امروزبورس امروز

 
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: