کد خبر: ۸۶۹۰۳۰
تاریخ انتشار: ۲۰ آبان ۱۳۹۹ - ۱۸:۲۷
تعداد بازدید: ۳۱۶
سرمربی تیم والیبال سپاهان با ابراز ناراحتی‌ از مصدومیت میرزاجانپور گفت: باید منتظر جواب MRI باشیم.

محمدی‌راد: در مورد میرزاجانپور منتظر MRI هستیمسرمربی تیم والیبال سپاهان با ابراز ناراحتی‌ از مصدومیت میرزاجانپور گفت: باید منتظر جواب MRI باشیم.

به گزارش خبرداغ به نقل از  ایسنا، رحمان محمدی‌راد سرمربی تیم والیبال سپاهان اصفهان پس از برتری سه بر یک تیمش مقابل شهداب یزد گفت: بازی خوبی را از هر دو تیم شاهد بودیم و هر دو تیم تا آخر ست چهارم برای هر پوئن و امتیاز باهم جنگیدند. بازی تا آخر ست چهارم نزدیک بود که نهایتا ما توانستیم با چند دفاع خوب در امتیازات حساس نتیجه را به سود خود رقم بزنیم.

محمدی‌راد درباره مصدومیت میرزاجانپور در جریان ست چهارم بازی نیز گفت: از این اتفاق‌ واقعا ناراحت و متاسف هستم، فعلا اطلاع دقیقی از نحوه و شدت مصدومیت او نداریم، باید منتظر جواب MRI باشیم تا پرشک تیم اطلاعات دقیق را به ما بدهد.

او افزود: جا دارد به بازیکنان خودم خسته نباشید بگویم که با بیشترین توان جنگیدند و امیدوارم که همین روند را ادامه دهیم تا رتبه خود را در بالای جدول حفظ کنیم.

سرمربی تیم ‌والیبال سپاهان در مورد اعتراضات به داوری بازی نیز گفت: به هرحال طبیعی است که تیم‌ها در احظات و امتیازات حساس اعتراضاتی را نسبت به تصمیمات داور انجام دهند. در مجموع به نظرم قضاوت خوبی را شاهد بودیم و همه از این بازی جذاب لذت بردند.

سیامک افروزی پزشک تیم ملی والیبال ایران نیز که در سالن خانه والیبال و کنار مجتبی میرزاجانپور حضور داشت، در مورد مصدومیت این بازیکن‌ گفت: متاسفانه آشیل مجتبی آسیب دیده است و تست‌های اولیه او به گونه‌ای بود که مجبور شدیم او را برای انجام MRI راهی بیمارستان کنیم، امیدوارم جواب MRI او خیلی بد نباشد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: