کد خبر: ۸۶۹۳۱۶
تاریخ انتشار: ۲۴ آبان ۱۳۹۹ - ۱۰:۴۴
تعداد بازدید: ۴۱۷
محمد انصاری از امروز در تمرینات پرسپولیس حاضر می شود.

بازگشت مدافع مازاد یحیی به تمرینات پرسپولیسبه گزارش خبرداغ  و به نقل از سایت باشگاه پرسپولیس، تیم فوتبال پرسپولیس امروز در دیداری تدارکاتی به مصاف بادران خواهد رفت که این بازی در ورزشگاه شهید کاظمی برگزار خواهد شد.

این در حالی است که با نظر و درخواست کادر فنی تیم، محمد انصاری از امروز دوباره در تمرینات تیم پرسپولیس حضور پیدا خواهد کرد.

انصاری که در خرداد ماه زانوی خود را به تیغ جراحان سپرده بود با رسیدن به بهبودی کامل، از امروز در محل تمرینات پرسپولیس حاضر خواهد شد تا در کنار سایر هم‌تیمی‌های خود تمریناتش را ادامه دهد.

به گزارش خبرنگار مهر، یحیی گل محمدی در حالی حاضر به بازگشت این بازیکن شد که در روزهای ابتدایی نقل و انتقالات تابستانی فصل جاری حاضر به حفظ این بازیکن نبود و او را در لیست مازاد سرخپوشان قرار داده بود.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: